روش هایی برای داشتن ظاهر جدید

مد و زیباییسایر

- 97/08/10
روش هایی برای داشتن ظاهر جدیدتغییر، همیشه خوب ولی دشوار است به ویژه وقتی قرار است از یک استایل قدیمی که به آن عادت کرده ایم جدا شویم و سبک جدیدی را به ویژه در آرایش مو یا چهره تجربه کنیم.معمولاً برای بیشتر مردم ، تعویض نوع پوشش، آسان تر از تغییر دادن چهره یا مدل مو است. بسیاری از ما ، تجربه های رنگ یا کوتاهی مو داشتیم که چندان از نتیجه راضی نبوده ایم اما به آسانی از پوشیدن یک لباس جدید خشنود می شویم.درادامه با چند توصیه جادویی برای داشتن یک ظاهر جدید آشنا می شوید که در کمترین زمان ، تغییرات قابل توجهی را پدید می آورند.
روش هایی برای داشتن ظاهر جدید

1. رنگ کردن مو


موها ، از اهمیت خاصی برخوردارند و از آنجا که قاب چهره نیز محسوب می شوند ، هر تغییر کوچکی درآن ها ، ظاهر جدیدی به شما هدیه می کند. رنگ کردن مو یکی از سریع ترین روش ها برای تغییر استایل است و هر رنگی اعم از شرابی، بلوند، مشکی یا فندقی ، حال و هوای کاملاً متفاوتی ایجاد می کند .از مهم ترین مزایای این روش ، ارزان بودن آن است بویژه اگر در منزل و توسط خود شما انجام شود .در ضمن اگر از نتیجه راضی نباشید به راحتی می توانید از رنگ موی دیگری استفاده کنید.

2.استفاده از کلاه گیس


چنانچه تمایل چندانی به رنگ کردن یا کوتاهی مو ندارید و از آن دسته افرادی هستید که اهل ریسک کردن در ارتباط با موها نیستند ، کلاه گیس ، جایگزین بسیار مناسبی در این زمینه است.کلاه گیس ها با تنوع بسیاری که در مدل ، رنگ و اندازه دارند ، امکانات زیادی برای شما فراهم می کنند تا به راحتی هر مدل مویی را که باب میل شما هست انتخاب کنید. تنها نکته منفی این روش ، قیمت بالای کلاه گیس های با کیفیت می باشد که البته توصیه اکید ما نیز پرهیز از کلاه گیس های ارزان و بی کیفیت است.

3.لباس، کفش، کیف یا زیورآلات جدید


گاهی تنها یک گردن بند ، یک جفت کفش یا یک کیف جدید ، بسیار بیش از آنچه فکرش را می کنید ، ظاهر شما را تغییر می دهید، لذا چنانچه پس انداز مختصری دارید با خریدن تنها یک آیتم جدید ، دارای استایلی متفاوت و مد روز تر شوید.

4. پیرسینگ (سوراخ کردن بینی، گوش و ...)


سوراخ کردن بینی ، گوش، ناف ، لب و هر جای بدن برای جای دادن یک نگین، حلقه یا هر شی تزیینی کوچک ، اصطلاحاً پیرسینگ نامیده می شود که در سال های اخیر بسیار رواج یافته است و تغییرات قابل توجهی در ظاهر پدید می آورد. با توجه به اینکه انجام پیرسینگ کمی دردناک است و اگر تصمیم به برداشتن آن داشته باشید رد آن بر روی پوست می ماند ، بهتر است قبل از پیرسینگ ، کاملاً از انجام آن اطمینان حاصل کنید.
advertising