حرفه ای شدن آقایان در استایل رسمی

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/27
حرفه ای شدن آقایان در استایل رسمیشاید بسیاری از شما جوانان در سن و سالی هستید که قصد دارید زندگی حرفه‌‌ای خود را آغاز کنید. یک زندگی حرفه‌ای باید از لباس شما شروع شود. شما قرار است رهبران آینده‌ی یک اجتماع باشید. پس باید کم کم ظاهری ایجاد کنید که بتوانید تاثیر خوبی بر روی دیگران بگذارید. شاید یک تیپ و استایل خوب از شما مرد موفقی نسازد، اما مطمئناً می‌تواند تاثیر خیلی خوبی بر روی دیگران داشته باشد.هیچکس خوشتیپ به دنیا نیامده است بلکه افراد خوشتیپی که اطرافمان میبینیم با ایده گرفتن های بسیار و دانستن نکات خوشتیپ شدن به اینجا رسیده اند. همه آقایان توانایی خوش استایل شدن را دارند فقط باید با عادت های مردان خوش استایل آشنا شوند که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.برای شروع بهتر است به مواردی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، توجه کنید و آن‌ها را به کمد لباس خود اضافه کنید.

1.از کفش شروع کنید


انتخاب مناسب کفش اولین قدم برای خوش‌‌پوش بودن است. بسیاری معتقدند که شخصیت مرد را می‌توان از روی کفش‌هایش شناخت. اگر کفش خوبی ندارید، پس به فکر این باشید که یک کفش خوبِ کلاسیک با جنس مرغوب تهیه کنید. یک کفش خوب و براق می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر و استایل شما داشته باشد. به یاد داشته باشید که کفش چرم و کلاسیک جزء کالاهای لوکس نیست بلکه یکی از واجبات استایل آقایان است.
حرفه ای شدن آقایان در استایل رسمی

2.از استایل تین ایجری فاصله بگیرید


با لباس و ظاهر خود می‌توانید شخصیت خود را به نمایش بگذارید. اگر تیپ و استایل تین ایجری داشته باشید، در واقع به بقیه نشان می‌دهید که فردی نابالغ و کم تجربه هستید. سعی کنید تیپ و استایلی داشته باشید که احترام افراد باتجربه را نسبت به خود جلب کنید.(استایل تین ایجر به نوع پوشش و سبک پوشیدن افراد در سنین 13 تا 19 سالگی گفته می شود.)پس از این به بعد به سراغ لباس‌های رسمی‌تر بروید.

3.از جریان مد فاصله بگیرید


اگر بخواهید به مد توجه کنید، نمی‌توانید کمد لباس خود را با لباس‌های مناسب پر کنید. مد و فشن آقایان خیلی زود تغییر می‌کند. اگر بخواهید طبق مد خرید کنید لباس‌های خود را فقط برای مدت کوتاهی می‌توانید استفاده کنید. سعی کنید بیشتر به سراغ لباس‌های کلاسیک بروید.

4.از لباس‌ های خود مراقبت کنید


بسیاری از جوانان بودجه‌ی کافی برای خریدهای مداوم لباس ندارند. اما اگر لباسی گران‌تر بخرید، می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید و استایل خوبی را برای خود رقم بزنید. اما این لباس‌ های گران‌ تر، نیاز به مراقبت‌های بهتر و بیشتری دارند. باید از چوب لباسی‌های چوبی استفاده کنید تا لباس‌تان تغییر شکل ندهد. از قالب کفش برای کفش‌هایتان استفاده کنید و لباس‌هایی را که طرز شستشوی متفاوتی دارند، به خشکشویی‌های معتبر بسپارید.

5.شلوار جین مشکی داشته باشید


پوشیدن شلوار جین می‌تواند در تیپ و استایل شما تنوع ایجاد کند. بهتر است یک عدد شلوار جین مشکی ساده در کمد لباس خود داشته باشید. برای یک تیپ غیر رسمی می‌توانید آن را با تی‌شرت و برای یک تیپ رسمی می‌توانید آن را با کت اسپرت ست کنید.

6.حداقل یک دست کت و شلوار خوب در کمد خود داشته باشید


مهم نیست شغل شما چیست، باید حداقل یک دست کت و شلوار خوب در کمد لباس خود داشته باشید. اگر شغل و موقعیت شما جوری است که باید مرتب کت و شلوار بپوشید، پس سعی کنید چند دست کت و شلوار در رنگ‌ها و استایل‌های مختلف داشته باشید. برای داشتن کت و شلواری شیک و مناسب اندام‌تان، می‌توانید از خیاط‌ها کمک بگیرید تا کت و شلوار ایده‌آل خود را داشته باشید.

7.پیراهن‌ های سفید و آبی داشته باشید


یکی از ارکان خوش‌پوشی، پوشیدن پیراهن‌های نخی سفید یا آبی روشن است. حتی اگر زمینه‌ی پیراهن‌های طرح‌دار هم سفید یا آبی روشن باشد، می‌تواند استایل رسمی و فوق العاده‌ای را برای شما رقم بزند.

8.به سراغ شلوار پارچه‌ ای خوب بروید


سعی کنید چند عدد شلوار پارچه‌ای خوب داشته باشید. استفاده از آن‌ها می‌تواند تیپ و استایل شما را رسمی و شیک کند.

9.تی‌ شرت‌ مناسب انتخاب کنید


تی‌شرت‌ها، مخصوصاً تی‌شرت‌هایی که بسیار راحت هستند، برای جلسات کاری و رسمی چندان مناسب نیستند. اگر می‌خواهید از تی‌شرت استفاده کنید، به سراغ تی‌شرت‌های پولو بروید؛ رنگ‌های تیره‌ی آن جلوه‌ی خاصی به شما می‌بخشد. حتماً مطمئن شوید که تی‌شرت شما تمیز، مرتب و اتو کشیده باشد.

10.سایز خود را بشناسید


مهمترین نکته ای که شما را در داشتن تیپی جذاب کمک میکند این است که سایز اندام تان را بدانید و همیشه لباس هایی که فیت تنتان هستند را خریداری کنید, اگر هم سایز خود را نمیدانید برای پیدا کردن آن وقت بگذارید. چند سایز مختلف را پرو کنید و لباسی که درست اندازه تان است را بخرید.

11.کم لباس بخرید


خوش استایل بودن به این معنی نیست که هزاران مدل لباس مختلف داشته باشید, شما باید بدانید چگونه حرفه ای خرید کنید تا با داشتن کمترین لباس ها هم خوشتیپ شوید مثلا پیراهن های آکسفورد به رنگ هایی مانند سفید و آبی آسمانی بخرید که تکراری نمیشوند و به راحتی با هر چیزی ست میشوند.

12.اکسسوری فراموش نشود


اکسسوری ها را دست کم نگیرید, آقایان خوش استایل همیشه از اکسسوری هایی مانند ساعت مچی, عینک آفتابی به خوبی در استایل شان استفاده میکنند.

13.بدون برنامه ریزی لباس بپوشید


لازم نیست از شب قبل برنامه ریزی کنید که چی بپوشید و کدام لباس ها را با هم ست کنید, بد نیست گاهی بدون برنامه ریزی و به سرعت لباس انتخاب کنید البته اگر کمد لباس تان مرتب باشد این کار امکان پذیر است.
advertising