پلیور یقه گرد مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/07
پلیور یقه گرد مردانهلباس گرم جزء ضروریات در فصول سرد سال می باشند که آقایان شیک پوش از این قاعده مستثنا نیستند و می توانند از لباس های گرم در استایل خود استفاده نمایند.

اما لباس مدل یقه گرد برای تیشرت و پلیور و دیگر موارد که طرفداران زیادی در بین جوانان شیک پوش دارد و یکی از رایج ترین مدل ها در بازارها می باشد را به شما پیشنهاد می کنیم تا تیپ مناسبی داشته باشید و به راحتی از آن بهره مند شوید.
پلیور یقه گرد مردانه
هنگامی که قصد دارید یک پلیور و ژاکت مردانه برای خود خریداری نمایید می توانید از رنگ‌هایی انتخاب کنید که با گذشت زمان مد آن ها تغییر نمی کند ، رنگ‌هایی مانند خاکستری و سرمه‌ای چنین قابلیتی دارند و انتخاب مناسبی برای آقایان شیک پوش هستند. لباس بافتنی شما بهتر است طرح‌دار نباشد اما طرح‌های ساده هندسی برای بیشتر سلیقه ها مورد قبول می باشد ودر شکل آن ها زیبایی خاصی وجود دارد در مورد بافت می توانید آزادانه انتخاب کنید و انتخاب بافت‌هایی مثل گیس باف یا زنجیره یا بافت‌های دیگر برای استایل یک آقا دارای تنوع خوبی هستند. جنس بافتنی را بهتر است از پشم با کیفیتی تهیه نمایید.

پلیور یقه گرد آقایان


پلیور یقه گرد در اصطلاح از مد نمی افتد و تطبیق پذیری بالایی دارد و بیشتر اوقات می‌توانید آن را بپوشید وپلیور را هم می توانید زیر کت و شلوار و کفش رسمی تن کنید و نیز با لباس‌های راحتی مثل کفش کتانی، شلوار جین و کت اسپرت استفاده نمایید. یک استایل جذاب که رسمی و همچنین راحت باشد ، شامل پوشیدن پلیور یقه گرد روی پیراهن دکمه‌دار و شلوار پارچه‌ای و کفش رسمی می باشد.

بهتر است قواعد پوشیدن لباس های هر فصل را به خوبی رعایت کنیم، و به جذابیت ظاهری خود برای خود و دیگران بیشتر بیافزایم .
زمانی که از رنگ‌های خنثی برای لباس بافتنی خودتان انتخاب می نمایید در ست کردن رنگ‌ها و لباس‌ها مشکلی ندارید اما در لباس‌های ضخیم و سنگین مثل کاپشن روی آن بایستی ازرنگ مشکی در استایل خوداستفاده نمایید.پلیور یقه گرد در مقایسه با پلیورهای یقه هفت را بیشتر می توانید با ست کژوال به کار ببریدو لایه ی بالایی آن را می توانید از ژاکت های مناسب استفاده نمایید و به ظاهر خود جذابیت ببخشید.
advertising