پلیور یقه هفت آقایان و نکات مهم آن

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/05
پلیور یقه هفت آقایان و نکات مهم آنپلیوریکی از جذاب ترین ها برای تیپ آقایان و خصوصآ مردان جوان هستند و طیف وسیعی از مدل ها و رنگ ها ی آن ها وجود دارد ما به شما بهترین راهنمایی را ارئه می دهیم.

اگر قصد خرید یک پلیور را دارید، یک پلیور خاکستری رنگ یقه هفت بخرید. این پلیور را با یک پیراهن رنگ تیره در پاییز یا زمستان می توانید ست کنید.

پلیور یقه هفت پسرانه


پلیورهای یقه هفت را می توانید به تنهایی یا با پیراهن مردانه در لایه ی زیرین بپوشید. پوشیدن لباسهای یقه هفت می تواند یاعث کشیدگی بیشتر اندام شما شود. زمانی که پلیورهای یقه هفت را با پیراهن مردانه می پوشید یقه ی بالایی آن را ببندید به این شکل شیک تر به نظر می رسد.
پلیور یقه هفت آقایان و نکات مهم آن

ژاکت کاردیگان


کاردیگان یک پلیور کژوال انتخاب فوق العاده ای می باشد را می توانید به عنوان لایه ی رویی سایر لباسهای خود مورد استفاده قرار دهید. به طور سنتی، این ژاکت های بافتنی یک دکمه در جلو داشتند اما با تغییراتی که انجام دادند مدل های بدون دکمه آنها نیز وجود دارند. باز گذاشتن دکمه های این لباس می تواند حالت کژوال تری به استایل شما بدهد. این نوع بافت می تواند شامل طیف وسیعی از طرح ها را شود و سلیقه ی شما را به نمایش بگذارد.
advertising