ویژگی های تیپ اسپرت مناسب آقایان خوش استایل

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/15
ویژگی های تیپ اسپرت مناسب آقایان خوش استایلشما میخواهید شیک تر بپوشید اما بیشتر توصیه های مد پیرامون این هستند که ست های یک دست بپوشید یا فقط در مورد این مسئله صحبت می کنند که لباس مناسب و بروز مربوط به فصل رو که الان خیلی مرسوم هست بپوشید.اما این اون چیزی نیست که شما به دنبال اون هستید.این در حالی است که آنچه که شما می خواهید این است که تصویر بهتری در ذهن افرادی که در زندگی روزمره با آنها برخورد دارید به جا بگذارید.می خواهید خوشتیپ و زیبا به نظر برسید اما نه جلف و پر زرق و برق.شما فقط می خواهید مدل خوش لباس تری از خودتان داشته باشید. این مدل شما یک مدل اسپرت خواهد بود.بنابراین چیزی که شما واقعا به دنبال آن هستید نکاتی در مورد تیپ اسپرت مردانه است کسانی که می خواهند بدون کت و شلوار و کروات همچنان خوشتیپ و جذاب به نظر برسند.

نکات مهم در داشتن تیپ اسپرت مردانه


لازم نیست که حتماً لباس‌های برند و گران‌قیمت بپوشید تا دیده شوید؛ همین اندازه که لباسی که پوشیده‌اید به شما بیاید و تناسب رنگ و اندازه داشته باشد کافی است. در کل بدانید که لباس باید به شما حس خوبی منتقل کند و اعتمادبه‌نفس شمارا بالا ببرد. اگر با پوشیدن هرکدام از لباس‌هایتان این حس را ندارید همین الان آن را از کمد لباس خود حذف کنید.

از لباس پوشیدن مانند یک پسر بچه خودداری کنید


بسیاری از آقایان از زاویه اشتباهی به لباس اسپرت نگاه می کنند ، به نظر آنها هدف از این نوع پوشش صرفا جوان دیده شدن است.اما اگر می خواهید که خوش لباس به نظر برسید باید همیشه هدف تان این باشد که بالغ به نظر برسید.چون بلوغ یکی از شاخصه های جذابیت در مردان است (به عبارت بهتر مردان بالغ جذاب ترند) علاوه بر این بالغ بودن شاخصی است که باعث جدا شدن مرد ها از پسرها می شود.این بلوغ همچنین برای شما احترامی خاص به عنوان یک مرد به همراه دارد و این اون چیزی است که مایلید دیگران در شما ببینند.تیپ اسپرت که به نام تیپ کژوال نیز شناخته می‌شود یک نوع پوشش نیمه‌رسمی یا حتی غیررسمی است که در عین راحتی می‌تواند یک ظاهر جذاب و منحصربه‌فرد به آقایان ببخشد. البته بعضی از آقایان علاقه دارند با پوشیدن لباس‌های پسرانه و بیش‌ازحد غیررسمی سن خود را پایین بیاورند. این اشتباه را هرگز مرتکب نشوید. شاید برای خانم‌ها این کار عادی قلمداد کند اما برای شما این‌گونه نخواهد بود و بازخورد مثبتی نخواهید گرفت.اگر می‌خواهید خوب لباس بپوشید همواره همچون یک فرد بالغ لباس‌هایتان را انتخاب کنید. البته این به معنی پوشیدن لباس‌های پدرتان نیست؛ بلکه به معنی عدم انتخاب لباس‌های تین ایجری و بچه‌گانه است. توجه داشته باشید که یکی از ویژگی‌های جذاب مردان بلوغ است که آن‌ها را از پسران جدا می‌کند و برایشان جذابیت و احترام به همراه می‌آورد.پس سعی کنید لباس‌های اسپرتی که انتخاب می‌کنید جذابیت‌های شمارا دوچندان کنند. منظور این‌که در عین استفاده از لباس‌های اسپرت و کژوال به توازن آن با سنتان نیز توجه داشته باشید. هرگز سعی نکنید که خود را نوجوان جلوه دهید مگر آنکه واقعاً یک نوجوان باشید!در عوض برای اینکه خشک و بی روح به نظر نرسید از تی شرت های راه راه یا با یقه های مدل دار استفاده کنید این ها چند مدل از مواردی که مطرح شد می باشند.شما همچنین می توانید از تی شرت های یقه دار استفاده کنید. این گونه نیست که چون می خواهید اسپرت بپوشید دیگر نمی توانید یقه دار به تن کنید نه! یک تی شرت سفید ساده با یک جین آبی تیره می تواند بسیار در خوشتیپ شدن شما موثر باشد.
ویژگی های تیپ اسپرت مناسب آقایان خوش استایل

تیپ مردانه جین


گاهی جذابیت با سادگی آمیخته است. هرگز از جادوی یک شلوار جین غافل نشوید. این شلوارها همراه تی‌شرت‌های مردانه می‌تواند در عین سادگی یک ظاهر بسیار شیک به شما ببخشد؛ البته درصورتی‌که به‌درستی و مناسب اندام و سبک منحصر به شما انتخاب‌شده باشند. شلوار جین مناسب باید علاوه بر راحتی تمام پای شمارا بپوشاند. طرح و رنگ شلوار جین به سلیقه هر فرد بستگی دارد و کاملاً شخصی است اما تا جای ممکن سعی کنید در تیپ اسپرت خود از شلوار جین ساده‌تر با پارگی‌ها و خراش‌های کمتر استفاده کنید. شلوار جین را می‌توانید با انواع لباس‌ها از تی‌شرت و پیراهن گرفته تا کت تک ست کنید.در واقع یک شلوار لی (جین) چیزی است که می تواند برای هر مرد با تیپ اسپرت مناسب باشد. و هیچ ایرادی بر آن نیست.از جین های بگی دوری کنید.اصلا خوب نیست که هر دو ثانیه بخواهید شلوارتان را بالا بکشید. جین باید حتی بدون کمربند سر جای خودش بماند.همچنین نباید دور مچ پای شما بچسبد.همچنین از تزیینات بپرهیزید یعنی نه پارگی نه سفید شدگی و سنگ شور !لوگوی بزرگ روی جیب های پشت یا هیچ جای شلوار نباید باشد.در عوض جین ساده بسیار مناسب است به دنبال شلوار لی راسته آبی تیره و تمیز باشید.

اکسسوری های تیپ اسپرت مردانه


اکسسوری ها، وسایل شخصی هستند که غالباً به‌طور جداگانه از لباس و به‌عنوان زینت و تکمیل‌کننده تیپ و استایل شما مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته بسیاری از آن‌ها نیز به‌منظور رفع نیاز و به‌وقت آن استفاده می‌شوند. ازجمله اکسسوری هایی که بین آقایان محبوبیت زیادی دارند می‌توان به کمربند، ساعت، کروات، عینک، دستکش، کیف پول، زیورآلات، شال و پاپیون اشاره کرد که در صورت استفاده به‌جا و هماهنگ بالباس شما می‌تواند بسیار تأثیرگذار و جذاب باشد.بعضی اکسسوری‌ها مانند کلاه، شال و دستکش، نه‌تنها مکمل یک تیپ مردانه شیک است بلکه محافظ شما در برابر محیط هم هستند. در فصل زمستان می‌توانید متناسب با پوشش روزمره خود کلاه و شال نیز تهیه کنید تا هم شیک به نظر برسید و هم از گرفتاری به بلای آنفولانزا در امان بمانید.حتماً از یک زینت برای دست خود استفاده کنید چرا که مچ دست خالی در آقایان بسیار کسل کننده است. بهترین انتخاب استفاده از یک ساعت است. سعی کنید یک ساعت خوب خریداری کنید. اگر بودجه خرید ساعت‌هایی متناسب با تمام لباس‌هایتان را ندارید بهتر است یک ساعت باکیفیت و نیمه اسپرت داشته باشید که بتوانید آن را با تمام لباس‌هایتان ست کنید.انتخاب دیگر شما مچ‌بندها و دستبندها هستند. چرم انتخاب مناسبی برای آقایان است. یک دستبند چرم مشکی یا قهوه‌ای می‌تواند تیپ اسپرت شمارا تکمیل کرده و به آن زینت ببخشد.

تیپ اسپرت مردانه با لباس های چند لایه


گاهی پیش می‌آید که سادگی لباس برای شما خسته‌کننده می‌شود یا شاید تصمیم داشته باشید در لباستان کمی تحول ایجاد کنید. یک‌راه جالب و راحت استفاده از یک‌لایه اضافه است. مثلاً فرض کنید ژاکت خاکستری همیشگی‌تان را با شلوار لی ست کرده‌اید.این تیپ برایتان دیگر تکراری شده؟ کافی است یک پیراهن یقه دار سفید زیر آن بپوشید. نه‌تنها متفاوت شده‌اید بلکه ظاهر جدیدتان بسیار شیک و به‌روز شده است.این کار لباس قدیمی شمارا دگرگون کرده و جذابیت آن را بالاتر می‌برد، البته همیشه هم به این سادگی نیست. شاید دیده باشید بعضی‌ها تنها لباس‌ها را لایه‌لایه روی‌هم می‌اندازند و هیچ منطق و سلیقه‌ای در این حرکت از خود نشان نمی‌دهند.شاید هرکدام از این لباس‌ها به‌تنهایی ظاهر چندان منحصربه‌فردی به شما ندهد اما وقتی آن‌ها را باکمی سلیقه و جزئیات بیشتر باهم ترکیب می‌کنید بسیار جذاب و متفاوت به نظر می‌رسند. البته نیازی نیست شما همه‌چیز را درباره پوشش ترکیبی و لایه‌لایه پوشیدن بدانید چرا که می‌توانید با انجام یک حرکت ساده اما به‌جا تغییر موردنظر خود را ایجاد کنید.

کیف مناسب تیپ اسپرت مردانه


اگر دانشجو و شاغل هستید و یا ناچارید در حین رفت‌وآمد وسایلی را با خود به همراه داشته باشید مطمئناً به یک کیف مردانه متناسب با تیپ اسپرت خود نیاز پیدا خواهید کرد. شاید واژه کیف مردانه شمارا به یاد کیف‌های چمدانی و چرمی بیندازد که اغلب دکترها با خود به این‌طرف و آن‌طرف می‌برند. مسلماً این نوع کیف‌ها ابداً با تیپ اسپرت شما همخوانی نخواهند داشت اما شما می‌توانید از انواع دیگر آن برای جذاب‌تر کردن تیپ اسپرت خود استفاده کنید.یکی از دلایلی که باعث می‌شود خانم‌ها اغلب مواقع یک کیف به همراه خود داشته باشند جدای از حمل لوازم ضروری، تکمیل تیپ و ظاهرشان است که این نکته می‌تواند برای آقایان نیز چراغ سبزی باشد برای استفاده از یک کیف مناسب. استفاده از کوله‌پشتی و یا کیف‌های یک‌طرفه در بین آقایان بسیار محبوب است. کوله‌پشتی به شما ظاهر یک جوان بانشاط را می‌بخشد که می‌توانید آن را با اکثر لباس‌ها و فرم‌های کژوال ست کنید. درصورتی‌که لباس شما اندکی رسمی‌تر باشد می‌توانید از کیف‌های یک‌طرفه استفاده کنید.

کفش مناسب تیپ اسپرت مردانه


بعضی آقایان تصور می‌کنند که برای داشتن یک تیپ اسپرت بی‌نقص حتماً باید کفش‌های اسپرت پا کنند. البته این مسئله تا حدودی به سلیقه افراد برمی‌گردد اما اجبار و بایدی در کار نیست. شما می‌توانید تیپ اسپرتی داشته باشید اما یک کفش مردانه نسبتاً رسمی هم به پا کرده باشید. کفش‌های کالج ظاهر میانه‌تری دارند و هم با استایل های رسمی و هم اسپرت قابل ست کردن هستند.کتونی های کثیف و خراب شما به گونه ای دیگر تیپ شما را خراب خواهد کرد.شما باید آنها را با چیزی که بیشتر موقر(باکلاس) باشد جایگزین کنید.و فکر نکنید مردم به کفش های شما توجه نمی کنند.آنها توجه می کنند مخصوصا خانم ها!باورتون نمی شه چقدر تعریف و تمجید از طرف خانم ها به من رسیده،و من به ندرت پول زیادی بابت خرید کفش صرف کردم برخلاف آنچه که اکثر مردها پیشنهاد می دهند.یک جفت کفش چرم قهوه ای به جای کتونی های هر روز تون و شما خوشتیپ تر شدید!شما گزینه های زیادی برای پوشیدن دارید پس به گزینه هایی فراتر از کتونی فکر کنید.اما اگر شما عادت کردید که همیشه کتونی بپوشید و می خواهید که راه ساده ای برای سایر محصولات داشته باشید به من اجازه بدید تا بوت نیم ساق را به شما معرفی کنم: بوت های نیم ساق خیلی زیبا تراز کتونی ها هستند،اما به زیبایی سایر کفش های چرم نیستند.اینها بهترین گزینه در این وسط هستند که میتوانند تیپ اسپرت زیبایی برای شما بسازند.بعلاوه، آنها بسیار راحت هستند.

خصوصیات رفتار آقایان اسپرت


تیپ اسپرت به دلیل راحتی و نیمه‌رسمی بودنش دارای محبوبیت زیادی است. شما وقتی اسپرت می‌پوشید که در جمعی دوستانه، خانوادگی یا در مکانی عمومی هستید. پس در این مکان‌ها نیازی نیست که عصاقورت‌داده رفتار کنید. سعی کنید رفتارتان اندکی با محیطی که در آن قرارگرفته‌اید و یا استایلی که انتخاب کرده‌اید هماهنگی داشته باشد تا نه خود را معذب کنید و نه باعث سردرگمی دیگران شوید.فردی را تصور کنید که با یک کت و شلوار و کروات در یک مجلس رسمی در کنار افراد ناآشنا شوخی‌ها و حرکات نا به‌جا انجام می‌دهد. این رفتارها هیچ تناسبی با تیپ و ظاهر فرد و حتی مکانی که در آن حضور دارد نخواهد داشت. وقتی اسپرت به تن کرده‌اید کافی است راحت باشید و از همه‌چیز لذت ببرید.

تیپ اسپرت مردانه متفاوت


منظور از متفاوت بودن پوشیدن لباسی همچون مرد عنکبوتی نیست. قرار نیست خودتان را همچون شخصیت‌های جنگ ستارگان درست کنید تا متفاوت به نظر بیایید. همین اندازه که شیک، ست و تمیز لباس بپوشید شمارا از بسیاری از مردان متفاوت می‌کند چرا که معمولاً آقایان کمتر به‌ظاهر و نوع پوشش خود اهمیت می‌دهند و هر لباسی که دم‌دستی‌تر باشد می‌پوشند.همیشه مرز مناسب بین متفاوت بودن و مسخره بودن را نگه‌دارید. سعی کنید متفاوت باشید اما خنده‌دار نه. نکته اینجا است که توجه دیگران به‌ظاهر و پوشش شما باید همراه با تحسین باشد نه تحقیر. این امر به‌جای آنکه در شخص اعتمادبه‌نفس ایجاد کند او را سرکوب کرده و به‌جای درخشیدن به انزوا می‌کشاند. سعی کنید به‌مرور پوشش مناسب و موردعلاقه خودتان را شکل دهید و به‌جای کپی از دیگران استایل خود را بسازید.

اعتماد به نفس داشته باشید


هیچ‌چیزی برای یک مرد به‌اندازه اعتمادبه‌نفس او جذابیت نخواهد داشت. شاید شما لباس فوق‌العاده‌ای پوشیده باشید یا لبخندی همچون تصویر یک سوپراستار بر جلد مجلات داشته باشید؛ اما درصورتی‌که اعتمادبه‌نفس کافی نداشته باشید تمام این‌ها ارزش و تأثیرگذاری خود را از دست می‌دهند.اگر یاد بگیرید احساس بی‌نظیری نسبت به خودتان داشته باشید همه‌چیز آسان می‌شود. به جذابیت خود ایمان داشته باشید تا نیمی از مسیر جذابیت را طی کنید. بعدازآن کلمات و حرکات شما تماماً هماهنگ شده و حس خوش‌مشربی درونتان بروز می‌کند و همه‌چیز برایتان لذت‌بخش می‌شود. این همان جوهره جذابیت است که به کمک آن قادر خواهید بود همه را تحت تأثیر قرار داده و در هر مجلس و جمعی بدرخشید.

ویژگی شلوار تیپ اسپرت مردانه


شلوار لی ها عالی هستند اما آن ها تماما یک شکل هستند و تنها گزینه برای پا کردن نیستند.شما می توانید در کمد لباس تان انواع مختلف شلوارهای کتان هم داشته باشید. وجود یک شلوار کتان در کمد شما تعداد تیپ هایی که می توانید بزنید را دوبرابر خواهد کرد.یکی اضافه کنید این عدد سه برابر می شود.من به شما یک شلوار کتان طوسی یا شتری را پیشنهاد می کنم و برای خوشتیپ شدن از شلوار یک رنگ استفاده کنید (بعضی از آقایان دورنگ می پوشند شما از این کار دوری کنید)دقت کنید که شما مجبور نیستید که به سراغ رنگ هایی مثل قرمز ماشین های آتش نشانی یا سبز فسفری بپوشید بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید.
advertising