نکات کانتورینگ یا هایلات لب

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/12
نکات کانتورینگ یا هایلات لببرای داشتن یک آرایش جذاب می توانید تمام صورت از جمله لب های خود را کانتورینگ یا هایلایت کرد. در ادامه به نکاتی که لازم است در کانتورینگ لب به آن ها توجه داشته باشید می پردازیم.
1. اگر پوست خیلی حساسی ندارید، استفاده از یک حجم دهنده لب ایده بسیار خوبی خواهد بود. حجم دهنده های لب حاوی مواد تحریک کننده ای هستند که سبب تجمع خون در لب ها و پر شدن لب ها می شوند. هنگام استفاده از این محصولات باید نسبت به آلرژی زا نبودن آن ها اطمینان حاصل کنید و روی مچ دست تان آزمایش کنید تا مطمئن شوید دچار خارش پوستی نمی شوید.
2.اگر علاقه داشته باشید که قدری بیشتر روی لب هایتان کار کنید، می توانید داخل فیلتروم (گودی بالای لب) و زیر لب هایتان کمی برنزه کننده بزنید تا یک سایه جذاب ایجاد شود. همچنین اگر اطراف لب تان هیچ مویی ندارید می توانید در گوشه های بیرونی و اطراف لب از هایلایتر استفاده کنید.
3. در پایان شب، تمام مواد آرایشی را از روی لب ها بشویید تا کثیفی ها و باکتری ها را از منافذ و سلول های پوست لب بزدایید. برای این منظور می توانید از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.
4. ترکیب تکنیک های هایلایت کردن و سایه زنی بسیار جذاب است.
5. از رنگ های خیلی تیره استفاده نکنید، چراکه باعث کدر شدن لب ها می شوند.
6. مواد حساسیت زا را از لب ها دور نگه دارید، مگر اینکه خودتان قصد داشته باشید از حجم دهنده های لب استفاده کنید.
7. لایه برداری هر روزه لب ها بیشتر از مفید بودن، می تواند مضر باشد. حداکثر هفته ای دو مرتبه لایه برداری کنید و دو روز بین آن ها فاصله قرار دهید.
advertising