راز جذابیت آقایان چیست

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/08
راز جذابیت آقایان چیست

۱. به‌ صورت روزانه از مرطوب‌کننده استفاده کنید


مرطوب‌کننده‌ها غذای پوست شما هستند و ضمن متعادل ساختن PH پوست، التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند. استفاده مستمر از مرطوب کننده‌ها یکی از کارهای ساده و در عین‌ حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

۲. مثل پدربزرگ‌ها اصلاح کنید


خاطرتان هست که پدربزرگ‌های ما چطور هر روز اصلاح می‌کردند و صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح، دست‌کمی از میدان جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های اصلاح جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی سطح پوست شده و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریزِ پوستی می‌شود. اما راه‌حل چیست؟ استفاده از خودتراش‌های قدیمی، درست مثل آن‌هایی که پدربزرگ‌های ما استفاده می‌کردند.

۳. هنگام خروج از خانه، ضد آفتاب بزنید


تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟ شاید با خودتان بگویید که این‌ها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءِ بنفش آن است که به‌سادگی قابل‌ پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان پوست در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده‌ کنید.

۴. بهداشت دست و پا را رعایت کنید


دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد، اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شود. بنابراین دست‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیر آن‌ها را تمیز نگه‌دارید. توجه داشته باشید گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید، پس ‌کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شوید. شست‌وشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نو بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

۵. موهای جوگندمی، راز خوش تیپ بودن


خیلی‌ها، جرج کلونی را مرد جذاب و خوش تیپی می‌دانند. بدون شک موهای جوگندمی این بازیگر هالیوود در جذابیت وی نقش مؤثری دارد. درواقع این رنگ مو، آقایان را بسیار جذاب و خوش تیپ می‌کند. بعضی‌ها به‌صورت ژنتیکی دارای موهایی خاکستری هستند و برخی دیگر با رنگ کردن، موهای خود را جو گندمی می‌کنند. اگر شما جزو گروه دوم هستید، برای داشتن موهایی جذاب، به‌صورت ماهانه آن‌ها را کوتاه و رنگ کنید. توجه داشته باشید که موهای رنگ‌شده معمولا خشک‌تر از حالت طبیعی هستند، بنابراین از شامپوهای نرم‌کننده و حالت‌دهنده استفاده کنید.

۶. از ماسک صورت استفاده کنید


برای داشتن پوستی زیبا و جوان، استفاده از ماسک صورت یکی از بهترین توصیه‌هایی است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است که کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد. توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست، یک‌بار در ماه، به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

۷. دندان‌هایی سفید داشته باشید


واقعا چطور جرئت می‌کنید با دندان‌هایی زرد به قرار ملاقات بروید یا بی‌مهابا بخندید؟ داشتن دندان‌هایی سفید راز خوش تیپ بودن است که در زندگی حرفه‌ای هر فردی تأثیر زیادی دارد. در کنار مسواک زدن مرتب و داشتن عادت‌های سالم زندگی، بهترین راه برای داشتن دندان‌هایی سفید، بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها هر شش ماه یک‌بار است.

8.خوشبو باشید


بوی خوب دادن ساده‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. بدن خود را با صابون‌های معطر شست‌وشو دهید. لباس‌هایتان را مرتب تعویض کنید و به‌صورت روزانه از اسپری‌های ضد عرق استفاده کنید. یکی از عادت‌های افراد خوش تیپ، عطر زدن است. بوی بدن و رایحه‌ی عطر شما، خاطره‌ای از شما در ذهن دیگران می‌سازد که همیشه یادآور شخصیت شماست.

9. صورت خود را اصولی بشویید


توجه به پوست صورت آن‌قدر اهمیت دارد که بارها در این مطلب به آن اشاره کردیم. اینکه صورت خود را چگونه بشویید، کاملا به نوع پوست شما بستگی دارد. اگر بخش‌هایی از پوست شما دارای آکنه یا بافت چرب است، توصیه می‌کنیم اول قسمت‌های دیگر صورت خود را بشویید و سپس به سراغ آن قسمت‌ها بروید. برای داشتن پوستی سالم و شفاف لایه‌برداری از پوست را فراموش نکنید.
advertising