نحوه تهیه ساندویج برنج و سبزیجات مخلوط گیاهی

آشپزی و خوراکیغذای گیاهی

- 97/08/14
نحوه تهیه ساندویج برنج و سبزیجات مخلوط گیاهیساندویچ برنج و سبزیجات یکی از انواع ساندویچ های گیاهی خوشمزه و لذیذ است که به آسانی تهیه می شود و برای گیاهخواران و افراد وگن مناسب می باشد.ما در این مقاله از سایت کوکا آموزش درست کردن ساندویچ خوشمزه خانگی برنج و سبزیجات بدون گوشت و سوسیس و کالباس را برای شما ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید!

مواد لازم ساندویج برنج با سبزیجات مخلوط


رنج قهوه ای 1 لیوان
سیر 2 حبه
پیاز 1 عدد
فلفل دلمه ای 1 عدد
خیار 1 عدد
زیره سیاه 2 قاشق چایخوری
پونه کوهی 1 قاشق چایخوری
لوبیا پخته 1 لیوان
ذرت پخته 1 لیوان
سس سویا 2 قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه ساندویج برنج با سبزیجات مخلوط


1. برنج را داخل قابلمه بریزید و 2 لیوان آب اضافه کنید ، قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید برنج بپزد ( میتوانید از برنج سفید هم استفاده کنید ، نوع پخت برنج بسته به نوع برنج متفاوت است ).
2. داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید ، پیاز و سیر را خرد کنید و در روغن تفت دهید تا نرم شود سپس فلفل دلمه ای خرد شده ، لوبیای پخته ، ذرت پخته ، سس سویا ، زیره سبز ، پونه کوهی ، رب گوجه فرنگی و مقداری فلفل اضافه کنید.
3. با حرارت متوسط 5 دقیقه مواد را هم بزنید و تفت دهید سپس برنج پخته را اضافه کنید و 10 دقیقه دیگر مواد را تفت دهید و از روی حرارت بردارید.
4. مواد را داخل نان پیتا یا نان لواش بریزید و روی آن تکه ای خیار قرار دهید و سرو کنید ؛ میتوانید در کنار این ساندویچ از از زیتون ، سالاد شیرازی و … استفاده کنید.
advertising