طرز تهیه فست فود کواتر و فورماجی

آشپزی و خوراکیفست فود

- 97/08/19
طرز تهیه فست فود کواتر و فورماجیفست فود کواتر و فور ماجی یک غذای خوشمزه که در فر درست می شود با پنیر های چدار و پارمسان و بلوچیز و موزارلا و ژامبون گوشت تهیه می شود.

مواد اولیه جهت تهیه کواتر و فور ماجی:


40 گرم ژامبون گوشت
1/3 قاشق چایخوری آویشن
1 حبه سیر
5 گرم کره
1 به مقدار لازم نمک
1 به مقدار لازم فلفل سیاه
25 گرم آرد اضافی
10 گرم شکر
15 گرم پنیر پارمسان
60 گرم پنیر موزارلا رنده شده
1/3 قوطی کمپوت گوجه
20 گرم پنیر بلوچیز
30 گرم پنیرچدار
125 گرم آردنول
1.5 گرم مخمر خشک
1 قاشق سوپخوری روغن

دستور پخت کواتر و فور ماجی:


1.آرد را الک کنید. مخمر را به همراه شکر و 4 قاشق آب ولرم به مدت 10 دقیقه در ظرف کوچک درب دار بگذارید . مخمر عمل آمده را با آرد و روغن مخلوط کنید سپس کم کم آب ولرم اضافه کنید تا چونه خمیر آماده شود. چونه خمیر را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و روی آنرا با حوله یا پلاستیک بپوشانید. بعد از یک ساعت خمیر شما آمادست. خمیر را به کمک وردنه و با استفاده از آرد اضافی نازک باز کنید و کف قالب پیتزا قرار دهید.
2.ژامبون و پنیر گورگونزالا را مربعی ریز خرد کنید. پنیر چدار را رنده کنید. سیر را پوست کنده و رنده کنید. فر را در دمای 200 درجه سانتیگراد قرار دهید.
3.کنسرو گوجه را در مخلوط کن یا غذا ساز ریخته و کاملا میکس کنید. تابه ای را روی حرارت متوسط قرار داده و کره را آب کنید سپس سیر را در آن تفت دهید تا بوی سیر به مشام برسد ولی تغیر رنگ ندهد. کنسرو گوجه را به تابه اضافه کنید و اجازه دهید سس روی حرارت غلیظ شود سپس به میزان دلخواه نمک و فلفل و اویشن به سس اضافه کنید.
advertising