آلفا رمئو خودرو جدید GTV را روانه بازار میکند

خودرواسپرت

- 97/09/13
آلفا رمئو خودرو جدید GTV را روانه بازار میکندآلفارومئو برای آینده این برند ایتالیایی برنامه ای کلی تدارک برای تولید خودرو های جدید دیده است نمونه آن می توان به خودرو جدید واسپرت قدرتمند که باید با خودروهای همچون مرسدس-ای ام جی C63 S کوپه، آئودی RS5 و ب‌ام‌و M4 به رقابت بپردازد
آلفا رمئو خودرو جدید GTV را روانه بازار میکند
این خودرو از همان پلتفرم جیولیا استفاده خواهد کرد و البته در بطن آن نیز همان پیشرانه 6 سیلندر2.9 لیتری توئین توربوی مدل‌های کوادروفولیو قرار خواهد گرفت این پیشرانه قدرت 510اسب بخاری و گشتاور 600نیوتون متری داشته و باعث می‌شود سدان اسپورت و جمع‌وجور آلفارومئو در عرض 3.9 ثانیه به سرعت 100کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت 307 کیلومتر در ساعت را ثبت نماید البته پیشرانه یاد شده در مدل جدید GTV با یک واحد الکتریکی همراه خواهد شد تا قدرت بیش از 600اسبی حاصل شود. همچنین بنا به گفته مجله خودرو آلفارومئو GTV جدید قادر خواهد بود در حالت الکتریکی مسافت 50 کیلومتری را طی کند.

این محصول جدید آلفارومئو در سال2021 معرفی خواهد شد و نسخه اسپایدر آن 18 ماه بعد ظهور خواهد کرددر تریم فول آپشن به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز خواهند شد. البته بد نیست بدانید نسخه استاندارد را در چرخ های عقب دریافت خواهد کرد.پس GTV خودروی دیفرانسیل عقب با قدرت 600 اسب بخار خواهد بود که آروزی هر جوان جویایی هیجان خواهد بود.
advertising