سوپر اسپورت چینی ایزدرا کامندیتور GT

خودرواسپرت

- 97/08/29
سوپر اسپورت چینی ایزدرا کامندیتور GTچین از خودرو جدید خود رونمایی کرد ایزدرا کامندیتور جی تی که یک خودرو الکتریکی است این خودرو دارای طرحی بسیار زیبا یی است ایزدرا از درهای گالوینگ استفاده کرده است همچنین در نمای جانبی، خودرویی کاملا آیرودینامیک است و برای بهبود آیرودینامیک از رکاب جانبی اسپرت استفاده می‌کند. در خصوص ابعاد خاجی این خودرو باید به طول 4920میلیمتری، عرض 1950میلیمتری و فاصله‌ی محوری 2820میلیمتری اشاره کنیم.
سوپر اسپورت چینی ایزدرا کامندیتور GT
در داخل کابین با یک خودروی لوکس دو نفره روبرو هستیم دو صندلی موجود در کابین هر دو از چرم طبیعی هستند و در بخش‌های مختلف کابین نیز استفاده از قطعات فیبرکربن و فلز به چشم می‌خورد. صفحه نمایش نیز از نوع کاملا دیجیتالی است و یک نمایشگر بزرگ برای سیستم رسانه‌ای و سرگرمی خودرو تعبیه شده است. دو نکته‌ی جالب در مورد کابین این خودرو یکی غربیلک فرمان اسپرت با طرح D (کشسته) و دیگری سلکتور تعویض دنده است که روی یک پنل جداگانه و به شکل سه بعدی در کنسول مرکزی دیده می‌شود.

نیروی مورد نیاز برای حرکت این خودرو از یک پک باتری 105 کیلووات ساعتی تامین می شود که انرژی مورد نیاز برای موتور برقی این خودرو را فراهم می کند. موتور برقی کامندیتور GT دارای 804 اسب بخار قدرت و 1060 نیوتن متر گشتاور است و نیروی خود را به هر چهارچرخ انتقال می دهد.همچنین شتاب صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت آن نیز تنها در 9.8 ثانیه به ثبت می رسد. حداکثر سرعت ایزدرا نیز 302 کیلومتر بر ساعت است که البته به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

در خصوص کارایی و شعاع حرکتی نیز باید عنوان کنیم که تین ایزدرا با هر بار شارژ باتری ها می تواند تا 500 کیلومتر را بپیماید که این عدد توسط سازمان WLTP به تایید رسیده است. همچنین با استفاده از سیستم شارژ سریع، این امکان وجود دارد که در تنها 35 دقیقه 80 درصد ظرفیت باتری ها را شارژ کرد.
advertising