مشخصات و قیمت استون مارتین DB11 AMR

خودرواسپرت

- 97/11/07
مشخصات و قیمت استون مارتین DB11 AMRاستون مارتین DB11 AMR به عنوان پرچمدار این برند خودرو ساز توانایی‌های جدیدی از دینامیک رانندگی و عملکرد فنی الهام گرفته‌شده از خودروهای مسابقه را به خانواده‌ی لوکس DB11 به ارمغان آورده است استون مارتین DB11 AMR با ابعاد جدید، پویاتر و عملکردی بهتر که از نژاد خانواده DB11 است در پیست اتومبیل رانی نوربررینگ رونمایی شد. قیمت این خودرو 174،995 دلار انگلیس ، 241،000 دلار آمریکا و 218،595 یورو در آلمان است.
مشخصات و قیمت استون مارتین DB11 AMR
DB11AMR از همان پیشرانه‌ی 12سیلندر V شکل 5.2 لیتری توربوشارژ (دو توربوشارژ با طرح توئین‌توربو) استفاده می‌کند اما در مقایسه با DB11 استاندارد، 30اسب بخار قدرت بیشتری دارد. DB11 AMR با 630 اسب بخار قدرت و 700نیوتن‌متر گشتاور، در زمان 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که حدود 0.2 ثانیه سریع‌تر از DB11 استاندارد است. ارتقاء پیشرانه در نهایت سرعت نیز بی‌تأثیر نبوده است. بیشترین سرعت DB11 AMR در مقایسه با DB11 نزدیک به 13کیلومتر بر ساعت افزایش داشته است تا این عدد به 335کیلومتر بر ساعت برسد.

علاوه بر ارتقای عملکرد پیشرانه‌ آستون مارتین AMR، بهبود سیستم تعلیق نیز یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو به شمار می‌رود. عمده تغییرات صورت گرفته بر روی تعلیق قسمت عقب این خودرو بوده است که در نتیجه هندلینگ بهتری را نصیب AMR نموده است. همچنین کیفیت سواری آن نیز چندان مورد مصالحه قرار نگرفته و کاهش نیافته است.

استون مارتین DB11 AMR در بخش طراحی داخلی و خارجی هم تغییرات اندکی داشته که بیشتر این موارد جایگزینی تزئینات سیاه‍‌رنگ به‌جای کروم است. نوار سیاه‌رنگ دور چراغ‌های جلو، دودی کردن چراغ‌های عقب و سراگزوز، رنگ سیاه براق سقف و تزئینات فیبر کربن درب کاپوت و رکاب‌ها از تغییرات ظاهری DB11 در نسخه‌ی AMR است.

در همان ابتدای حرکت با AMR متوجه هندلینگ بهتر خودرو نسبت به نسل قبل خود خواهید شد. آستون مارتین AMR یکی از آن خودروهایی است که که از همان ابتدا بایستی آن را در حالت رانندگی اسپرت قرار دهید. در این حالت، سواری بسیار نرم و رفاه بخش است.برای رانندگی پر سرعت و هیجان‌انگیز بایستی حالت اسپرت پلاس را انتخاب کنید. این خودروی 1902 کیلوگرمی، یک حالت رانندگی دیگر نیز دارد تا بتواند تمام قدرت خود را به رخ بکشد و آن حالت Track است.در حالت استاندارد نیز، سیستم تعلیق کاملا از حالتی اسپرت‌گونه برخوردار است. همچنین حالت رانندگی اسپرت برای جاده‌های بین شهری باریک و پر پیچ و خم و البته کمی ناهموار مناسب است و حالت Track با سیستم تعلیق سفت‌تر، کنترل بدنه بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.
advertising