شاسی بلند تمام الکتریکی ریوین R1S

خودرواخبار

- 97/09/10
شاسی بلند تمام الکتریکی ریوین R1Sاستارتاپ آمریکایی ریوین در نمایشگاه لس‌آنجلس از شاسی‌بلند تمام الکتریکی R1S رونمایی کردریوین یک استارتاپ بسیار کوچک آمریکایی است که هم اکنون دو خودروی مختلف شامل ریوین R1T و R1S را تولید می کند
شاسی بلند تمام الکتریکی ریوین R1S
ریوین R1S شبیه مدل‌های متداول پیکاپ و شاسی‌بلند، از شاسی نردبانی (مستقل) استفاده می‌کند؛ با این حال کف خودرو از باتری‌هایی پوشیده شده است. 3پکیج باتری برای شاسی‌بلند ریوین R1S وجود دارد که به ترتیب دارای توان105، 135و 180کیلووات ساعت هستند؛ این باتری‌ها چهار موتور الکتریکی را می‌چرخانند و در مجموع 750اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند

از لحاظ میزان مسافت طی کننده با یکبار شارژ، این خودروها شرایط فوق‌العاده‌ای دارند. R1S با یک باتری 180کیلووات ساعتی، می‌تواند 410مایل را طی کند، در حالی که حتی کوچکترین بسته نیز امکان طی مسافت 240 مایل را فراهم می کند. حداکثر سرعت در تمام مدل‌ها در حدود 200 کیلومتر در ساعت است و سریع ترین مدل R1S فقط 3.2 ثانیه طول می‌کشد تا به شتاب 100کیلومتر بر ساعت برسد.

در فضای داخلی، ریوین R1S به‌لطف استفاده از کابین مدرن و کاربردی بسیار خوب طراحی شده است. این ویژگی‌ها آن را در رده‌ی محصولات شاسی‌بلند لوکس و قابل مقایسه با BMW X5 و حتی بی‌ام‌و X7 قرار می‌دهد. همچنین حجم صندوق جلو در این مدل به 330لیتر می‌رسد.

البته ویژگی‌های بیش‌تری نیز در شاسی‌بلند ریوین R11S وجود دارد. با بهره‌گیری از قابلیت رانندگی در مسیرهای آف‌رود به همراه زوایای دیدار، انحراف و چرخش مناسب (به ترتیب 34، 30و 29درجه)، عمق رانندگی ریوین R1S در آب به 90سانتی‌متر می‌رسد. بنابراین به‌طور واقعی می‌تواند به‌عنوان یک محصول شاسی‌بلند کارآمد در رانندگی آف‌رود مورد استفاده قرار گیرد.
advertising