تکنولوژی های عجیب روسی در پیکر یک موتورسیکلت متفاوت

خودروموتور سیکلت

- 98/01/25
تکنولوژی های عجیب روسی در پیکر یک موتورسیکلت متفاوتاگر از علاقه مندان موتورسیکلت های دارای صندلی بغل هستید حتما محصول جدید Ural Air نظر شما را جلب خواهد کرد. اورال ایر در سال 1941 در شوروی تاسیس شد و جدیدترین محصول این شرکت لیمیتد ادیشن نام دارد . اما نکته متمایز این موتورسیلکت این است که صندلی جانبی آن یک پهپاد کنترلی DJI را درون خود جای داده است.
یک محفظه ی ساخته شده با چاپگر سه بعدی در دماغه صندلی جانبی این موتورسیکلت وجود دارد که پهپاد داخل آن به دوربین فیلم برداری مجهز است. یک هولدر نیز برای کنترل ریموت پهپاد در این موتورسیکلت تعبیه شده است.
تکنولوژی های عجیب روسی در پیکر یک موتورسیکلت متفاوت
شارژ شدن باتری پهپاد هم با کمک یک پورت USB صورت می گیرد. از دیگر امکانات Ural Air یک وسیله سنجش جهت و سرعت باد، مونوپاد برای سلفی گرفتن، چراغ های مه شکن LED، رک مخصوص وسایل، تایر زاپاس، جعبه ابزار و یک بیل هستند.

با وجود این امکانات دیگر نگرانی برای رفتن به سفرهای آفرودی با Ural Air وجود ندارد و دو خدمه با هم می توانند همزمان موتورسیکلت و هم پهپاد را کنترل کنند.
اورال ایر به رنگ نارنجی مشکی و به تعداد محدود 40 دستگاه تولید خواهد شد.

این موتورسیکلت به سیستم دو چرخ محرک هم مجهز است و نشان می دهد که از نظر فنی کاملا برای مسیرهای آفرودی توسعه پیدا کرده است. همچنین شاسی صندلی جانبی با خود موتورسیکلت یکپارچه است همانند سایر صندلی های جانبی با پیچ وصل نشده است.

قیمت این موتورسیکلت خاص 18 هزار دلار است.
advertising