آشنایی با ربات دوربین دار PowerEgg رباتی شبیه تخم مرغ غول پیکر

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/09/07
آشنایی با ربات دوربین دار PowerEgg رباتی شبیه تخم مرغ غول پیکررباتی درباره آن توضیح می دهیم ،همان طور که از نام آن پیداست شکلی شبیه به یک تخم مرغ غول پیکر تقریباً به اندازه توپ راگبی می باشد دارد اما قابلیت مهم ربات PowerEgg این است که به پهپادی با قابلیت پرواز تبدیل می شود برای این کار بایستی دکمه تعبیه شده روی آن را فشار داده و چهار باله اش را به سمت بالا بکشید تا زیر بدنه آن، دوربینی با رزولوشن k4 به چشم می خورد فعالیت خود را شروع کند.
آشنایی با ربات دوربین دار PowerEgg رباتی شبیه تخم مرغ غول پیکر
دوربین این ربات پروازی با توجه به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای پهپاد، امکان فیلم برداری حرفه ای را فراهم می آورد و و این امکان جالب و قابل توجهی می باشد.

ویژ گی‌های ربات دوربین دار PowerEgg پهبادی :


وِیژگی این ربات پروازی وزن ربات 2.1 کیلوگرم ، سرعت حداکثر تا 13 متر بر ثانیه
و توان آن حداکثر 450 وات ، زمان عملیاتی 23 دقیقه می باشد.

شرکت سازنده ربات پروازی دوربین دار PowerVision Robot Inc و کشور چین می باشد
زمانی که این ربات را در محیط بیرون به پرواز درآورید، پهپاد به کمک GPS، ثبات خود را حفظ می نماید و قابلیت این را دارد که چند حالت فیلمبرداری خودکار نیز در هنگام ضبط ویدیو انجام دهد و کاربر به کمک آن بتواند محتوای مورد نظرش را تهیه و فراهم نماید.
کنترلر توسعه‌ یافته برای پهپاد مد نظر نیز، از طراحی ماژولار بهره مند می باشد و با شباهت زیادی که به گیم پد یا همان دسته بازی گیم دارد، می توان بصورت روان و بی درد سر روبوتPowerEgg را کنترل نمود.
advertising