معرفی سدان جدید و پلاگین هیبریدی جیلی بورووی GE

خودرولوکس

- 97/10/01
معرفی سدان جدید و پلاگین هیبریدی جیلی بورووی GEجیلی با معرفی سدان جدید و پلاگین هیبریدی بورووی GE به گسترش سبد محصولات خود در بازار بزرگ چین ادامه می‌دهد.عزم صنعت خودروسازی چین برای حضور در بازار جهانی جدی است. با این هدف، جیلی با کمک پیشرانه‌ی پلاگین هیبرید ساخت ولوو، از سدان Bo Rui GE رونمایی کردهرچند نام‌گذاری عجیبی برای جدیدترین محصول جیلی انجام شده است؛ اما از نظر فنی و کیفیت ساخت، استاندارد بالایی دارد. این محصول احتمالا با اسم دیگری در بازار جهانی حاضر خواهد شد و Bo Rui GE، صرفا یک کد برای فروش در چین به نظر می‌رسد
معرفی سدان جدید و پلاگین هیبریدی جیلی بورووی GE
نسل اول جیلی Bo Rui در سال 2013معرفی شد و با تولید نهایی در سال 2015و به لطف طراحی مدرن و سه نوع پیشرانه‌ی 1.8، 2.4و 3.5 لیتر، محصولی موفق در سبد جیلی بود. این خودرو، حالا با پیشرانه‌ی ساخت ولوو و فناوری پلاگین‌ هیبرید، یک سدان پیش‌رو و پرچم‌دار برای یکی از مهم‌ترین خودروسازان چین محسوب می‌شود.

این خودرو نسخه پلاگین هیبریدی از خانواده بورووی بوده و از پیشرانه 3 سیلندر 1.5 لیتری تزریق مستقیم و یک واحد الکتریکی استفاده می‌کند. این قوای محرکه به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل شده اندپیشرانه 3 سیلندر این سدان ساخت ولوو بوده و پیش از این در XC40 T3 دیده شده است. همچنین این پیشرانه به محصولات الکتریکی شده جدید ولوو یعنی سری 40 نیز راه خواهد یافت و البته محصولات لینک اند کو نیز از آن سود خواهند برد.

در نمای بیرونی، می‌توان ادعا کرد که Bo Rui GE نسبت به دیگر سدان‌های معمول ساخت چین، از طراحی مدرن‌تری بهره می‌برد و چندان ادامه‌دهنده‌ی سبک چراغ‌های بزرگ و حجیم در هم‌وطنان خود نیستدر نمای روبرو، شباهت Bo Rui GE به هیوندای سوناتا 2017انکارناپذیر است. از سویی دیگر، جلوپنجره‌ی خاص جیلی همچنان در محصولات این برند و Bo Rui GE دیده می‌شود تا نشانه‌ی نوعی وحدت طراحی باشد

در کابین این خودرو شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار بزرگ با صفحه لمسی 12.2 اینچی است که عملکردهای متنوعی را در اختیار کاربر می‌گذاردضمن اینکه با ساختار یک‌پارچه‌ی ظاهری در میان داشبورد، بزرگ‌تر و عریض‌تر به نظر می‌رسد. قطعاتی از چوب و فلز نقره‌ای رنگ، هواداران خودروهای لوکس اروپایی را به سمت جیلی Bo Rui GE می‌کشد.
advertising