نگاهی به مدل مفهومی شاسی بلند هیوندای گرند مستر

خودرولوکس

- 97/09/16
نگاهی به مدل مفهومی شاسی بلند هیوندای گرند مسترهیوندای جدیدترین عضو خانواده خود را در کلاس شاسی‌بلند معرفی کرد که گرندمستر نام دارد و با زبان طراحی جدید هیوندای ساخته می‌شود این زبان طراحی که “اسپورت و جسورانه” نام دارد در محصولات آتی این شرکت به کار خواهد رفت و البته پیش‌نمایش آن را با کانسپت له فیل روگ دیده‌ایم. این کانسپت زیبا در نمایشگاه ژنو 2018 توجهات زیادی را به خود جلب کرد. و در نمایشگاه خودروی بوسان کره جنوبی هیوندای از کانسپت دوم خود که یک شاسی‌بلند بزرگ است با نام HDC-2 گرند مستر رونمایی کرده است.
نگاهی به مدل مفهومی شاسی بلند هیوندای گرند مستر
به‌ جز تصاویر معدودی از این خودروی مفهومی شاسی‌بلند، تقریبا اطلاعات و مشخصات خاصی از هیوندای گرندمستر وجود ندارداما حداقل می‌دانیم که نام گرندمستر به چه چیزی اشاره دارد. طبق نوشته‌های ویکی‌پدیا، گرندمستر توسط فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) به شطرنج‌بازان اعطا می‌شود. جدای از جوایز قهرمانی جهان، گرندمستر بالاترین عنوانی است که یک شطرنج‌باز می‌تواند به آن دست یابد.

خودروی مفهومی لوفیل روژ به عنوان «وزیر» در صفحه شطرنج زبان طراحی جدید هیوندای عمل خواهد کرد و خودروی مفهومی بعدی نقش «فیل» را ایفا می‌کند. این خودروی مفهومی به‌عنوان پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند فول سایزی عمل می‌کند که قرار است پس از نسخه ۶ صندلی سانتافه XL در سال آینده وارد بازار شود. این شاسی‌بلند بزرگ و هشت صندلی به‌عنوان جانشین معنوی هیوندای وراکروز (Veracruz) عمل خواهد کرد و در حال حاضر برند پالیسید (Palisade) برای آن ثبت شده است.

هیوندای پالیسید تنها شاسی‌بلند بزرگی نیست که کره‌ای‌ها عرضه خواهند کرد زیرا برادر این برند یعنی کیا نیز در سال‌های آینده قدبلند بزرگ خود با نام تلوراید را به بازار معرفی می‌کند
advertising