جنسیس G90 فیس لیفت مدل 2020 معرفی شد

خودرولوکس

- 97/10/30
جنسیس G90 فیس لیفت مدل 2020 معرفی شدبا نگاهی به تصاویر رسمی منتشرشده از وبگاه جنسیس، ممکن است فکر کنید که با یک خودروی کاملا جدید مواجه هستید. با این حال در زیر پوست با همان Genesis G90 ارتقاءیافته مواجه هستیم که زندگی خود را به‌عنوان هیوندای Equus در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد. جنسیس جی 90 مدل 2020که در کره جنوبی رونمایی شد، سدان لوکس فول‌سایز و دارای طراحی بسیار جالب‌تر از مدل کنونی است که جایگزین آن می‌شود.البته این خودرو بجای رویداد مهم دیترویت در نمایشگاه خودروی مونترال کانادا در معرض دید عموم قرار گرفته است.این خودروی لوکس که از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود مشابه نسخه‌ی کره‌ای بوده اما مدل‌های آمریکایی دارای شبرنگ‌های نارنجی جانبی هستند.
جنسیس G90 فیس لیفت مدل 2020 معرفی شد

نمای بیرونی


تغییرات جنسیس G90 فیس‌لیفت بسیار واضح است؛ این تغییرات از جلوی سدان شروع می‌شود که در آن جلوپنجره مشبک الماسی‌شکل بزرگ شده است، در حالی که دریچه‌های ورودی هوا در پایین سپر گسترده شداه‌اند و تقریبا در وسط به همدیگر می‌رسند. چراغ‌های جلوی بزرگ چهارنقطه‌ای دارای نواری است که تا سپر جلو گسترش می‌یابد و ظاهر جنسیس G90 را به‌صورت خاصی نمایش می‌دهد. حتی کاپوت نیز با به‌دست آوردن دو چین اضافی در وسط تغییر کرده‌اند؛ این چین‌های اضافی از پایین شیشه جلو آغاز می‌شوند و به رسیدن به بال نماد جنسیس، خاتمه می‌یابند.
تغییرات حتی در قسمت عقب بیش‌تر است، جایی که به‌نظر می‌رسد جنسیس جی 90 فیس‌لیفت اساساً هیچ وجه مشترکی با مدل قبلی ندارد. چراغ‌های عقب تمام عرضی که از یک گوشه تا گوشه‌ی دیگر کشیده می‌شوند، اصلاً در سبک طراحی جدید جنسیس عجیب به‌نظر نمی‌رسند. ردیف بالایی چراغ‌های عقب باریک‌تر شده‌اند تا روی صندوق عقب فضای کافی برای قرارگیری حروف «Genesis» ایجاد شود که جایگزین لوگوی جنسیس می‌شود.

پیشرانه


سدان پرچم‌دار کره‌ای‌ها از برخی تغییرات برخوردار شده که تمرکز اصلی این تغییرات روی پیشرانه‌ها بوده است. پیشرانه‌ی استاندارد G90 در آمریکا از نوع 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربوی بنزینی است که قدرت 365 اسبی و گشتاور 509 نیوتون متری دارد. البته این پیشرانه در کانادا تنها به سفارش خاص مشتری روی خودرو نصب می‌شود.جدای از پیشرانه‌ی یاد شده، جنسیس G90 2020 را می‌توان با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی سفارش داد که قدرت 420 اسب بخاری و گشتاور 519 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به‌صورت استاندارد در بازار کانادا ارائه شده است.محصول نونوار شده‌ی جنسیس با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد برای نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی 8 سیلندر ارائه می‌شود. این سیستم چهار چرخ محرک به جعبه انتقال با کنترل الکترونیکی مجهز شده و گشتاور را می‌تواند بسته به شرایط رانندگی بین اکسل‌های جلو و عقب توزیع کند.

فضای داخلی


در حالی که فضای بیرونی سدان جنسیس G90 کاملاً اصلاح شده است، در فضای داخلی تغییر قابل ملاحظه‌ای مشاهده نمی‌کنیم. البته با کمی دقت می‌توان به باریک شدن دریچه‌های ورودی هوای مرکزی درکنار ساعت آنالوگ پی برد. درکنار روکش‌های جدید و رنگ‌های متنوع، مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی و سیستم اطلاعاتی و سرگرمی استفاده شده‌اند. برند لوکس کره‌ای همچنین ادعا می‌کند میزان صدا، لرزش و ناهنجاری خودرو نیز در مقایسه با مدل قبلی کاهش یافته که دلیل آن استفاده از متریال جذب‌کننده‌ی صدا در کابین و زیرساخت خودرو است. در تمامی پنجره‌ها از شیشه‌ی لمینت و سیستم حذف صدای فعال استفاده شده است.جنسیس G90 2020 در بحث تکنولوژی‌ها نیز بهبود داشته است. این خودرو به صفحه لمسی 12.3 اینچی لمسی، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده است.

تجهیزات ایمنی


همچنین طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی به‌صورت استاندارد وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دستیار دنبال کردن لاین حرکتی، دستیار رانندگی در بزرگراه، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار خروج ایمن اشاره کرد. به این خودرو کیسه هوای زانوی سرنشین هم اضافه شده است
advertising