انتشار رسمی تصاویر کابین رنو کلیو 2019

خودروسایر

- 97/11/09
انتشار رسمی تصاویر کابین رنو کلیو 2019در چند روز قبل کمپانی رنو تصاویر داخلی وکابین هاچ بک کامپکت کلیو مدل 2019 را به طور رسمی رونمایی کرد این در حالی است که هنوز تصاویر نمای بیرونی این خودرو به طور رسمی نمایش داده نشده است این کابین تغییرات زیادی را در مقایسه با مدل فعلی تجربه کرده و طراحی بهتری دارد و تکنولوژی‌های زیادی را در خود گنجانده است.
طراحی کابین کلیو جدید نسبت به مدل قبلی کاملا دگرگون شده و به لطف نصب تکنولوژی‌های پیشرفته حالتی مدرن پیدا کرده است. در نسخه‌های بالا، یک نمایشگر لمسی ایستاده برای سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی این خودرو نصب شده است. رنو ادعا کرده که این نمایشگر در این سگمنت بزرگترین بوده و دسترسی راننده به تنظیمات آن بسیار ساده خواهد بود.در زیر نمایشگر کلیدهای فیزیکی تعبیه شده‌اند که کاربردهایی نظیر فعال کردن گرمکن صندلی، سنسورهای پارک، قفل در و موارد دیگر دارند. نکته مهم دیگر در کابین، استفاده از نمایشگر دیجیتال برای صفحه آمپر است که امکان شخصی سازی آن وجود دارد.
انتشار رسمی تصاویر کابین رنو کلیو 2019
در سمت چپ فرمان هم یک دسته کلید فیزیکی دیگر وجود دارد که به نظر می‌رسد برای سیستم‌های کنترل پایداری و کمکی راننده باشند. نکته مهم در خصوص کلیو جدید این است که رنو ادعا کرده که کیفیت مواد به کار رفته درون کابین این خودرو تا حد زیادی افزایش یافته، ضمن اینکه جنس رویه داشبورد، رودری‌ها و کنسول میانی نیز از پلاسیتیک نرم بوده که برای یک خودرو در این رده کاملا قابل قبول و ایده‌آل است.
رنو کلیو پرفروش‌ترین خودرو در کلاس خود و نیز دومین خودرو پرفروش در قاره اروپا به شمار می‌رود و به همین دلیل نل پنجم آن از اهمیت بالایی برای رنو برخوردار است. رنو به زودی تصاویر بدنه و اطلاعات فنی نسل جدید کلیو را منتشر می‌کند.
advertising