ابراز پشیمانی مسعود فروتن کارگردان ایرانی از طلاق همسرش

مجلهچهره ها

- 97/11/15
ابراز پشیمانی مسعود فروتن کارگردان ایرانی از طلاق همسرشمسعود فروتن بازیگر و کارگردان سرشناس در پاسخ این پرسش گفت: "در زندگی همیشه هرچه که می‌خواهید را بدست نمی‌آورید و حسرت‌هایی هم وجود دارد. اگر درباره بزرگترین حسرت خود صحبت کنم، اشکت سرازیر خواهد شد. سال‌ها پیش همسرم از من جدا شد و به همراه فرزندم مرا ترک کردند. حسرت زندگی با همسر و فرزندم همیشه در ذهن من وجود دارد و این کمبود را مدام حس می‌کنم."

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی متولد اسفند 1329 در آمل است. این کارردان سرشناس علاوه بر بازیگری و کارگردانی دوبلور و صداپیشه نیز است.

مسعود فروتن دیروز مهمان برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا بود و صحبت های جالب و متفاوتی را درباره زندگی شخصی و حرفه ای خود بازگو کرد. او در ابتدای این مصاحبه درباره سن خود گفت: سن یک عدد است و من همیشه دنبال بهانه ام تا حال زندگی ام خوب باشد و همیشه برای خودم احترام قائلم و همین باعث میشود که همیشه زندگی را زیبا ببینم.

در بخشی از برنامه ، علی ضیا ز او خواست که درباره زندگی شخصی خود صحبت کند و از او بزرگ ترین حسرت زندگیش را پرسید. اوپاسخ عجیبی به این سوال داد و گفت :اگر بزرگ ترین حسرت زندگی خود را برای تو بازگو کنم اشکت در می آید ، زندگی حسرت هم دارد، من سالها پیش متارکه کردم و همسرم پس از این که از من جدا شد از ایران رفت و دخترم را هم فرستادم و حسرت زندگی با همسری که دوستش داشتم و دخترم همیشه تا آخر عمر همراه من هست و همیشه کمبود آنها را در زندگی خود احساس می کنم و الان این عشق را نثار بچه هایی میکنم که بچه های من نیستند چون دیگر دخترم کنارم نیست که عشقم را نثارش کنم و بچه هایی که اطراف من هستند را مثل بچه های خودم دوست دارم.

مسعود فروتن در اوایل سال پنجاه شمسی با خانم سیمین هاشمی که در آن زمان از گویندگان و مجریهای تلویزیون ایران بوده ازدواج می کند. که ثمره حاصل این ازدواج دختری به نام تورنگ است . این زوج به خاطر اختلافاتی که با هم داشتند از هم جدا شدند. همسر سابق مسعود فروتن و دخترش در حال حاضر در آمریکا زندگی می کنند. مسعود فروتن پس از آن دیگر ازدواج نکرده است.

جالب است بدانید که فروتن دایی امیرعلی نبویان مجری تلویزیون است. آخرین حضور مسعود فروتن در تلویزیون بازی در سریال پدر بود.
advertising