خانه دوست از هتل های سنتی کاشان

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/05/06
خانه دوست از هتل های سنتی کاشان

هتل خانه دوست کاشان


شهر زیبای کاشان همواره به عنوان یکی از مقصدهای اصلی گردشگری ایران بوده است. هتل سنتی خانه دوست یکی از اقامتگاه های سنتی و محلی واقع در شهر کاشان است. این اقامتگاه زیبا در فضای آرام قرار گرفته است. این اقامتگاه سنتی در بافت قدیمی شهر کاشان قرار گرفته و خودش هم بافتی سنتی دارد. قرار گرفتن این هتل در بافت سنتی شهر باعث شده مهمانان راحت‌تر بتوانند به خانه‌های تاریخی کاشان دسترسی داشته‌باشند.
خانه دوست از هتل های سنتی کاشان

معماری اقامتگاه خانه دوست کاشان


هتل خانه دوست دوطبقه دارد، و مانند تمام خانه های سنتی ایرانی اتاق‌ها و بنا دور تا دور حیاط را محصور کرده‌اند. در وسط حیاط حوض آبی رنگیست که توسط کانال آبی به حوض دیگری وصل شده است. دیوارهای کاه‌گلی اطراف خانه، وسایل و دکوراسیون سنتی، فواره حوض آب در حیاط و... فضای زندگی گذشته ایرانی را برای شما تداعی خواهد کرد.

در حیاط با صفای هتل که گل‌کاری هم شده تخت‌هایی برای نشستن تهیه شده است. در داخل عمارت حوض‌خانه، چاه‌‌خانه و سرداب هست که جز سازه های معماری ایرانی هستند. ساختمان این هتل دوطبقه است و 15 اتاق با ظرفیت های اقامتی مختلف دارد. کافه‌اش بر روی پشت بامش راه‌اندازی شده و مهمانان از چشم‌انداز این هتل لذت خواهند برد.
advertising