هتل کهن کاشانه یزد

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/12/04
هتل کهن کاشانه یزد

هتل دو ستاره کهن کاشانه یزد


هتل سنتی کهن کاشانه یزد واقع در قلب بافت تاریخی شهر باستانی یزد می باشد. سبک معماری سنتی و فضای قدیمی هتل کاشانه یزد لذت اقامت در آن را دو چندان می کند. آثار تاریخی واقع در جوار هتل سنتی کهن کاشانه یزد از قبیل خانه لاری ها، زندان اسکندر، بقعه دوازده امام، بازار، مسجد جامع، موزه سکه و مردم شناسی می باشند.هتل کاشانه یزد خود منزلگاه جاذبه ی تاریخی پایاب قنات است. پشت بام هتل کاشانه یزد مشرف به چشم انداز بی نظیر بادگیرهای معروف شهر یزد می باشد.
هتل کهن کاشانه یزد
موقعیت مکانی عالی، سبک سنتی فضای هتل و نزدیکی آن به جاذبه های تاریخی از مزایای اقامت در هتل سنتی کهن کاشانه یزد است. هتل سنتی کهن کاشانه یزد در واقع هتل 2 ستاره ی تاپ است؛ اما خدمات و امکاناتی که به گردشگران ارائه می دهد در سطح هتل های 3 ستاره می باشد.این هتل سنتی، دارای 18 باب اتاق و دو حیاط بزرگ و کوچک می باشد که 10 باب از این اتاق ها در حیاط بزرگ و 8 اتاق دیگر در حیاط کوچک این خانه سنتی قرار دارد.

هتل کهن یزد در گذشته محل سکونت خصوصی بوده است. هتل کنونی سابقاً منزل فردی با نام آقای تسلیم بوده که بیست و پنج سال در آن سکونت داشته است. پس از چندی خانواده ی تسلیم منزل را مرمت کرده و کاربری آن را از مسکونی به هتل تغییر می دهند. در سال 1383 این بنای تاریخی زیبا با نام هتل کهن کاشانه یزد افتتاح می گردد. هتل کهن یزد از آن پس پذیرای گردشگران داخلی و خارجی یزد می باشد.
advertising