جشن شکوفه های گیلاس واشنگتن

گردشگریفرهنگ و تمدن

- 98/01/14
جشن شکوفه های گیلاس واشنگتن

فستیوال ملی شکوفه های گیلاس واشنگتن دی سی


دیدن شکوفه های گیلاس سالانه بسیاری از گردشگران را از سرتاسر جهان به سمت مناطقی می کشاند که مناظر اصلی آن را این شکوفه ها تشکیل می دهند. عموما از اواخر اسفند تا اواخر اردیبهشت، زیباترین زمان هایی هستند که درختان شکوفه های گیلاس خود را به معرض نمایش در می آورند.
جشن شکوفه های گیلاس واشنگتن
واشنگتن دی سی، یکی از زیباترین مکان هایی است که می توان در آن شاهد درختانی با شکوفه های گیلاس بود. این فستیوال از 15 مارچ (25 ام اسفند ماه) آغاز و تا شانزدهم آوریل (25 ام اردیبهشت) پایان می پذیرد. این جشنواره بزرگداشتی از دوستی دو کشور آمریکا و ژاپن است. در سال 1912 میلادی 3000 درخت گیلاس از شهر توکیو و به عنوان هدیه به آمریکا فرستاده شده بود.

فستیوال ملی شکوفه های گیلاس یک جشن پیشواز بهار است، اما نیز یک مراسم فرهنگی است که از فرهنگ ژاپن تجلیل می کند. نزدیک به 100 نمایش فرهنگی در طول فستیوال سه هفته ای برگزار می شوند، از جمله نمایش های موسیقی سنتی یا مدرن، رقص و هنرهای رزمی. محل نمایش در Festival Welcome Center در نزدیکی قایق های پدالی، است. نمایش های روزانه از بعد از ظهر تا ۶ عصر، برگزار خواهند شد. این برنامه های فرهنگی شامل خواننده ها، گروه های موسیقی، رقاص ها، نمایش های طبل، نمایشگاه ها و غیره، هستند. نیز اجراهای زنده هم یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراسم هایی هستند که در طول این فستیوال برگزار می شوند.

شما می توانید قایقی پدالی با ظرفیت 2 الی 4 سرنشین اجاره کنید و از روی آب، از منظره فوق العاده درختان شکوفه گیلاس و مجسمه های یادبود، لذت ببرید. از آن جایی که فستیوال ملی شکوفه های گیلاس دوران شلوغی از سال است، بهتر است از قبل قایقی را رزرو کنید. این یک فعالیت مهیج برای همه گروه های سنی است و راه خوبی برای سرگرم کردن کودکان و لذت بردن از فستیوال، است.
advertising