مهناز افشار و بازیگر نقش اوشین در فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/01
مهناز افشار و بازیگر نقش اوشین در فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو

زمان اکران فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو


فیلم سینمایی «مهمانخانه شکوفه نو» که به تازگی درخواست پروانه ساخت داده است به زودی تصویربرداری را آغاز خواهد کرد. این فیلم سینمایی محصول مشترک بین ایران و ژاپن است. فیلم مهمانخانه شکوفه نو در حال نگارش فیلمنامه است و زمانی که پروانه ساخت آن صادر شود به طور رسمی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد. هنوز از زمان اکران دقیق این فیلم سینمایی اطلاعاتی منتشر نشده است.

ژانر فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو


این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی ساخته می شود.

داستان فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو


داستان فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو درباره زندگی یک زن و دخترش است. آن ها رابطه های خیلی کمی با اطرافیان خود دارند.پدر خانواده فوت کرده است. دختر طی یک ماجرا می فهمد که فوت پدرش مشکوک است. از این رو به دنبال راز مبهم فوت پدرش می رود. در این میان حقایق عجیبی آشکار می شود و ...
مهناز افشار و بازیگر نقش اوشین در فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو

بازیگران فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو


در این فیلم سینمایی بازیگران ژاپنی و ایرانی در کنار یکدیگر همکاری می کنند. مهناز افشار، مهرداد صدیقیان و ماهور الوند از جمله بازیگران ایرانی فیلم هستند. هم چنین آیاکو کوبایاشی بازیگر سریال معروف «اوشین» ماساتوشی ناگاس از بازیگران ژاپنی هستند که در فیلم مهمانخانه شکوفه نو حضور دارند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی مهمانخانه شکوفه نو


تاکی فومی تی یوتسویی کارگردان فیلم است. کمال تبریزی و امیر نادری نیز به عنوان مشاور و دستیار کارگردان در این پروژه حضور دارند.
جواد نوروزبیگی و شهره گلپریان به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارند.
advertising