اختراع ماهی تابه هوشمند Pantelligent

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/09/07
اختراع ماهی تابه هوشمند Pantelligentبه تازگی یک شرکت آمریکایی ماهی تابه هوشمندی به نام « Pantelligent » تولید کرده است که افراد با متصل شدن به گوشی هوشمند می‌توانند سرخ کردن غذا را به گونه‌ای انجام دهند که غذا نسوزد.

امروزه با Pantelligent که یک ماهی‌تابه هوشمند است دیگر مشکلات قدیم وجود ندارد. ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌ او اس خود شما را در جریان آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌ این ماهی‌تابه شما را در جریان دمای لحظه به لحظه غذا قرار می‌دهد تا بتوانید یک ماهی را به بهترین حالت ممکن سرخ کنید.

ماهی‌تابه Pantelligent آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند.

این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد.


این ماهی‌تابه Pantelligent مانند یک سرآشپز با شما صحبت می‌کند و مراحل طبخ غذا را توضیح می‌دهد، همچنین زنگ هشدار تنظیم می‌کند تا غذا را فراموش نکنید.

ماهی‌تابه Pantelligent یک معلم آشپزی هم هست و برای کسانی که دوست دارند در خانه آشپزی کنند لذت‌بخش است.

کف نچسب این تابه کیفیت بالایی دارد و از 3 تا 5 سال همین کیفیت را حفظ می‌کند. در نتیجه شستن این ظرف بسیار ساده است البته نمی‌توان آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

زمانی که آماده آشپزی بودید کافی است از اپلیکیشن ماهی‌تابه Pantelligent غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن مرحله به مرحله به شما آموزش دهد چگونه آن را درست کنید و مواد را چه زمانی و به چه ترتیبی در تابه بریزید.
advertising