اهمیت لینک سازی داخلی برای سئو

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/09/12
اهمیت لینک سازی داخلی برای سئولینک سازی یکی از مهم ترین اصول بهینه سازی موتورهای جستجو (seo ) می باشد ، لینک داخلی به لینک هایی گفته میشوند که به صفحاتی ارجاع داده میشوند که با ادرس خود سایت یکی می باشند ، یعنی ادرس کلی منبع و مقصد یکی هستند در واقع لینک های داخلی لینک هایی می باشند که به صفحات دیگر در وب سایت شما پیوند دارند و کاربر را در سایت شما نگه می دارند. لینک های داخلی برای موتورهای جستجوگری که بین صفحات وب کار جستجو را انجام می دهند، خیابان هایی هستند که مسیر رفت و آمد را مشخص می کنند و اینکه لینک های داخلی از یک صفحه یک دامنه به صفحه ی دیگری از همان دامنه میروند.
به طور کلی لینک های داخلی و لینک های خارجی می توانند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند.
موتورهای جستجوگر از طریق تحلیل پیچیده لینک ها، کشف می کنند که صفحات سایت چگونه با همدیگر مرتبط شده اند. استراتژی لینک سازی داخلی کل مباحث سئو را در بر نمی گیرد؛ اما از مهم ترین اقدامات سئو محسوب می شود. هدف از لینک سازی داخلی، جذب مخاطب جدید به وب سایت شماست که موجب بالا رفتن رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجو گوگل نیز می شود.

لینک سازی داخلی چه اثری در سئو سایت دارد؟



لینک سازی داخلی برای افزایش ترافیک سایت :


در سئو سایت تان ، لینک ، اهمیت بسیاری دارند و بی شک لینک سازی ، بایستی یکی از اصلی‌ترین اقدامات شما در استراتژی جامع سئو سایت برای کسب و کار تان باشد. راهبرد لینک سازی داخلی به افزایش ترافیک سایت شما کمک زیادی می‌ نماید همچنین می‌تواند بخشی از راهبرد توسعه کسب و کار تان باشد. بهتر است بدانید که نتیجه لینک سازی، تآثیر مهم و مستقیمی برافزایش ترافیک سایت تان دارد.


لینک سازی داخلی برای بهبود رتبه سایت در گوگل :


باید بگوییم لینک سازی صحیح می تواند سایت را در رتبه های بالای گوگل قرار دهد همچنین لینک سازی داخلی موجب می شود صفحه نتایج جستجو گوگل اهمیت زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد و کاربران به صفحات مختلف سایت شما هدایت بشوند که این خود رتبه بازدید سایت شما را بالا می برد.
اهمیت لینک سازی داخلی برای سئو

به چه دلایلی ممکن است صفحات سایت ایندکس نشوند؟


لینک ها فقط زمان جستوجو ظاهر میشوند و لینک ها بایستی دنبال شوند تا بتوان به انها رنک داد لینک ها به صورت jаvascript مخفی شده می باشند ، موتورهای جستوجو هیچ وقت نمیخواهند در سایت شما کلمه ی خاصی را جستوجو کنند ونمی توانند اینکار را انجام دهندو در واقع علاقه ای به دنیال کردن لینک شما ندارن بلکه بایستی خودتان لینک ها را در اختیار انها قرار بدهید.

بایستی بگوییم که موتورهای جستوجو نمیتوانند آنطور که باید به خوبی لینک های مخفی در جاوااسکریپ را دنبال نمایند به همین خاطر اگر شما از Iframe استفاده نمایید و یا لینک ها را برای زیبایی بیشتر در جاوا اسکریپ قرار بدهید انها نمیتوانند لینک ها را شناسایی نمایند.لینک هایی که به صفحات بسته شده توسط Robots.txt و یا Meta Robots Tag اشاره میکنند و زمانی که صفحه ای را مسدود میکنید نباید به ان لینک بدهید زیرا اینکار بیشتر باعث گیج شدن اسپایدر میشود زمانی که شما لینکی را بستید باید قید ایندکس شدن آن را بزنید.
advertising