آموزش تصویری دیلیت اکانت برنامه imo

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/10/08
آموزش تصویری دیلیت اکانت برنامه imoایمو یکی از برترین برنامه های پیام رسانی بوده که در کشور ما و در سایر کشور های خارجی به علت کیفیت بالا در تماس تصویری و تماس صوتی ، حتی در اینترنت های ضعیف و کم سرعت بسیار پر طرفدار شده است. ثبت نام و دریافت حساب کاربری در این برنامه بسیار ساده بوده و تنها کافی است برنامه را نصب نموده و سپس از طریق شماره تلفن همراه خود اقدام به ثبت نام نمایید. اما گاهی مواقع نیز بنا به دلایل شخصی، ممکن است شما قصد داشته باشید به طور کامل اکانت ایمو خود را پاک کنید. در این مطلب با توجه به این نیاز، آموزشی تصویری در رابطه با چگونگی و نحوه حذف اکانت ایمو و دیلیت اکانت قرار می دهیم که قادرید اکانت ایمو خود را برای همیشه پاک کنید.

حذف اکانت ایمو


قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید که حذف اکانت ایمو ، همانند دیلیت اکانت تلگرام ، یا حذف اکانت اینستاگرام ، یک عمل بازگشت ناپذیر بوده و پس از انجام این عمل، به هیچ وجه شما قادر به بازیابی آن نخواهید بود. پس قبل از اقدام به حذف اکانت ایمو خود، از این امر اطمینان کامل حاصل نموده و سپس این کار را انجام دهید. با دیلیت اکنت ایمو ، به طور کلی تمامی اطلاعات مربوط به چت های خصوصی و گروهی شما از بین خواهد رفت و تمامی اطلاعات کش شده در نرم افزار، نظیر اطلاعات تماس های صوتی و تصویری گرفته شده با ایمو ، پاک خواهد گردید. همچنین با انجام عمل حذف اکانت ایمو ، اطلاعات حساب کاربری شما از لیست مخاطبینی که نام شما را در لیست مخاطبین خود داشته اند حذف خواهد گردید.
آموزش تصویری دیلیت اکانت برنامه imo
اما برای دیلیت اکانت کردن ایمو باید یک سری مراحل را انجام دهید که در ادامه به صورت تصویری برای شما عزیزان قرار داده شده است. با انجام قدم به قدم این مراحل، شما در پایان قادر خواهید بود اکانت ایمو خود را برای همشیه پاک کرده و اگر مایل بودید، یک اکانت دیگر بسازید.

مراحل دیلیت اکانت ایمو


برای حذف اکانت ایمو ، ابتدا برنامه ایمو را باز نموده و از طریق آیکونی که شبیه به سه خط موازی در گوشه پایین سمت چپ تصویر موجود است، وارد پنل تنظیمات برنامه ایمو بشوید. سپس روی پروفایل خود را لمس کنید تا به قسمت تنظیمات حساب کاربری هدایت شوید. در این قسمت نیز همانند قسمت 3 تصویر زیر ، گزینه imo account setting را انتخاب نمایید تا به صفحه حذف اکانت ایمو وارد شوید.

در مرحله بعدی برای دیلیت اکانت ایمو روی گزینه Delete your imo account را لمس کرده و در صفحه بعدی شماره تلفن همراه خود را که از طریق آن اقدام به ثبت نام در ایمو نموده اید، بصورت استاندارد بین المللی وارد نمایید. پس از انجام این عمل گزینه Delete در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش روشن می شود که در صورت انتخاب آن یک سوال مبنی بر اطمینان از حذف اکانت ایمو خود ، از شما پرسیده خواهد شد. در صورت انتخاب گزینه YES تمامی اطلاعات اکانت ایمو شما حذف خواهد شد و دوباره به صفحه اول ثبت نام در برنامه هدایت خواهید شد. حال برای رهایی کلی از این نرم افزار می توانید فایل خود برنامه را نیز از گوشی تلفن همراه خود پاک نموده و برای همیشه ایمو را کنار بگذارید.

لازم به ذکر دوباره است که در صورت دیلیت اکانت ایمو ، دیگر قادر به بازیابی اطلاعات آن نخواهید بود و برای استفاده دوباره از این برنامه باید دوباره در آن ثبت نام نمایید. با ثبت نام مجدد در ایمو، حتی اگر با همان شماره قبلی ثبت نام نمایید، تمامی اطلاعات، جدید خواهد شد و هیچ تاریخچه ای از اکانت قبلی را نخواهید یافت.
advertising