دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائمی

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/09/04
دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائمیاگر به دنبال روشی برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود هستید، در این روش حذف اکانت، تمامی اطلاعات اکانت شما پاک خواهد شد و دیگر روشی برای بازگرداندن آن به طور صد در صدی وجود نخواهد داشت. پس قبل از انجام این کار از آن اطمینان حاصل کرده و تنها پس از اطمینان کامل، مراحل زیر را پیش بروید. توجه داشته باشید که پس از حذف اکانت اینستاگرام خود، دیگر نخواهید توانست با همان یوزرنیم قبلی خود، اکانتی جدید ایجاد کنید. همچنین در صفحه رسمی اینستاگرام نیز آمده که امکان بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام بسیار کم است و نمی توان دوباره به حساب قبلی خود بازگشت. مراحل حذف دائمی اکانت اینستاگرام به صورت زیر می باشد:

از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر به وب سایت اینستاگرام مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. (توجه داشته باشید که برای حذف اکانت اینستاگرام، چه به صورت دائمی و چه به صورت موقت، از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام چنین امکانی وجود ندارد و تنها روش، وارد شدن به اینستاگرام وب است.)
پس از ورود به حساب کاربری به صفحه دیلیت اکانت سایت اینستا گرام
https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ مراجعه کنید.
در بخشی که از شما دلیل پاک کردن حساب اینستاگرامتان پرسیده شده است، یکی از پاسخ های موجود را انتخاب کرده و سپس پسورد حساب کاربری خود را یک بار دیگر در محل خواسته شده وارد کنید.
دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائمی
حال گزینه قرمز رنگ “Permanently delete my account” را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما برای همیشه از اینستاگرام پاک شود.
به این ترتیب با استفاده از مراحل ذکر شده در بالا، حساب اینستاگرامی شما به طور کامل پاک خواهد شد و دیگر امکان بازگردانی آن نخواهد بود. پس قبل از آغاز به انجام این کار، حتما نسبت به آن اطمینان کامل حاصل کنید تا در آینده موجب پشیمانی شما نگردد. اگر دارای چند حساب کاربری در اینستاگرام می باشید، ابتدا با حساب مورد نظر خود به اینستاگرام لاگین کرده و سپس مراحل دیلیت اکانت دائمی ذکر شده در بالا را پیش بگیرید.
advertising