آموزش دیلیت اکانت پیام رسان سروش

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/08/17
آموزش دیلیت اکانت پیام رسان سروشسروش یک ‌پیام‌ رسان‌ مشهور ایرانی است که به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه شده است. در این مطلب با آموزش حذف اکانت سروش یا همان دیلیت اکانت سروش همراه ما باشید. سروش یکی از مطرح‌ترین پیام رسان‌های ایرانی بوده که از زمان معرفی تاکنون، با بهبود زیادی نسبت به قبل همراه شده است. محبوبیت این پیام رسان در بین کاربران ایرانی زمانی به اوج خودش رسید که فیلترینگ تلگرام در کشور آغاز شد. در این زمان با توجه به شباهت بالای سروش به تلگرام، توجه‌ها به سمت این پیام رسان جلب شد و افراد زیادی در آن اکانت جدید ساختند.
مشکلات و حاشیه‌هایی که با گذشت زمان برای سروش ایجاد شد، بی‌اعتمادی کاربران را در پی داشت و به همین دلیل عده زیادی به دنبال لغو عضویت خود از این پیام رسان ایرانی هستند. اگر شما هم یکی از این دسته افراد ناراضی هستید و می‌خواهید برای حذف اکانت سروش توسط گوشی اقدام کنید، مراحل قرار گرفته در ادامه را به ترتیب دنبال کنید:
- برنامه را اجرا کرده و وارد منوی «تنظیمات» سروش شوید.
- در صفحه باز شده روی «حریم خصوصی» کلیک کنید.
- روی آیکون سه نقطه موجود در بخش بالایی رابط کلیک کنید.
- روی گزینه «پاک کردن حساب» تپ کنید.
- روی دکمه ایجاد شده که با عنوان «غیرفعال‌سازی حساب» قرار گرفته، کلیک کنید.
- در انتها اطمینان خود از حذف اکانت سروش را اعلام کنید. برای این کار باید گزینه غیرفعال‌سازی حساب را برگزینید.
با طی مراحل بالا، حذف اکانت سروش با موفقیت به اتمام رسیده و اکنون امکان دسترسی خود و افراد دیگر به حساب کاربری بسته خواهد شد. با حذف اکانت، دیگر امکان دسترسی به چت‌ها و مخاطبین حساب کاربری امکان پذیر نخواهد بود.
advertising