آموزش کامل ساخت اکانت در اسکایپ

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/08/16
آموزش کامل ساخت اکانت در اسکایپاسکایپ یک سرویس محبوب برای تماس تصویری است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. در این مطلب با آموزش ساخت اکانت اسکایپ همراه باشید. بدون شک اسکایپ مشهورترین سرویس برای تماس تصویری میان کاربران است. در اسکایپ علاوه بر قابلیت‌های مربوط به تماس تصویری، شاهد امکاناتی در حوزه پیام رسانی و تماس صوتی نیز هستیم. برخلاف واتس ‌اپ، تمرکز اصلی این سرویس روی تماس تصویری بوده و در این زمینه عملکرد خوبی را به کاربران ارایه می‌کند.
کیفیت بالای صدا و تصویر، امکان ساخت کنفرانس‌های گروهی ویدیویی، ارایه قابلیت‌های مربوط به پیام رسانی و همچنین موجود بودن برای پلتفرم‌های مختلف از جمله مواردی هستند که باعث موفقیت بالای اسکایپ شده‌اند. دسترسی به اسکایپ توسط اکانت مایکروسافت انجام می‌شود. در واقع اگر در حال حاضر اکانت مایکروسافت دارید، با وارد کردن اطلاعات خود می‌توانید از اسکایپ استفاده کنید؛ در غیر این صورت باید مراحل ساخت اکانت را از ابتدا طی کنید.
- بعد از اجرای برنامه، روی Let’s go کلیک کنید.
- روی گزینه !Create one کلیک کنید. (در صورتی که اکانت مایکروسافت دارید، کافی است در این مرحله آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.)
- آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در این بخش می‌توان با کلیک روی Use a phone number instead به جای ایمیل، شماره تلفن همراه را وارد کرد.
- بعد از وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه، روی دکمه Next تپ کنید.
- پسورد مورد نظر خود را وارد کرده و سپس روی Next تپ کنید.
- پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی روی Next کلیک کنید.
- کشور و تاریخ تولد خود را وارد کرده و سپس با کلیک روی Next به مرحله بعد بروید.
- کد ارسال شده (که توسط پیامک و ایمیل دریافت کرده‌اید) را وارد و سپس روی Next کلیک کنید.
advertising