چطور اکانت وایبر خود را حذف کنیم؟

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/08/16
چطور اکانت وایبر خود را حذف کنیم؟اگر از اپلیکیشن وایبر به اندازه کافی رضایت ندارید و می‌خواهید حساب کاربری خود را در این اپلیکیشن پاک کنید، این مطلب را بخوانید. در ادامه نحوه حذف اکانت وایبر یا همان دیلیت اکانت وایبر را به شما آموزش می‌دهیم. پیام رسان نام آشنای وایبر نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و از قابلیت‌های کاربردی بیشتری نسبت به قبل بهره‌مند شده است. قابلیت‌هایی چون تماس صوتی و تصویری، ساخت کانال، ارسال GIF و ویدیو مسیج در کنار امکانات پایه در زمینه پیام رسانی، توسط وایبر به کاربران ارایه می‌شود (بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات جدید و جذاب). وایبر برای سیستم‌ عامل‌های مختلف از جمله اندروید، iOS، بلک بری و ویندوز فون موجود بوده و می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.
اگر از وایبر و امکانات آن به اندازه کافی رضایت ندارید، می‌توانید برای حذف عضویت خود از این پیام رسان اقدام کنید. خوشبختانه در اپلیکیشن وایبر امکان حذف حساب کاربری به افراد داده شده تا از این طریق اطلاعات خود را به طور کامل این سرویس حذف کنند. رای حذف اکانت وایبر خود توسط گوشی، مراحل قرار گرفته در ادامه را به ترتیب دنبال کنید:
- وایبر را باز کرده و روی آیکون آپشن که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید.
- با باز شدن بخش آپشن، روی Settings کلیک کنید.
- از منوی تنظیمات گزینه Account را برگزینید.
- روی گزینه Deactivate Account کلیک کنید.
- شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس روی دکمه DEACTIVATE ACCOUNT کلیک کنید تا حساب کاربری حذف شود.
با طی این مراحل، حذف اکانت وایبر شما به اتمام رسیده و دیگر دسترسی به حساب کاربری امکان پذیر نخواهد بود. همچنین تمامی اطلاعات چت‌ها و مخاطبین‌تان در این وضعیت از وایبر حذف شده و راهی برای بازیابی موارد پاک شده وجود ندارد.
advertising