خلاقیت در استفاده از تکه های کاغذ دیواری

خواندنیهنرهای دستی

- 97/09/08
خلاقیت در استفاده از تکه های کاغذ دیواریتغییر دکوراسیون همیشه نباید بزرگ و پرهزینه باشد. تغیرات ساده‌ای که در اینجا یاد‌ گرفتید را در منزل به‌کار بگیرید تا هم تنوع ایجاد کنید و هم کاغذ دیواری های قدیمی‌تان بی استفاده نمانند.
کاغذ دیواری ها به علت عدم محدودیت در طرح و رنگ و بافت، بهترین گزینه برای ایجاد تنوع و تحول دردکوراسیون داخلی خانه هستند. ویژگی دیگر این تزیین کننده های بی حد و مرز، امکان کاربرد آن ها در فضا هایی به غیر از دیوار ها است. می توانید قسمت پشتی قفسه یا کمد خود را با استفاده از کاغذ دیواری از حالت ساده درآورید
خلاقیت در استفاده از تکه های کاغذ دیواری
همچنین برای پوشش درب کمد ها، زیر پله ها، درب اتاق ها، آباژور، صنذلی های قدیمی و آسیب دیده، پله ها، قاب عکس و روکش کشو ها استفاده کنید. انعطاف کاغذ دیواری ها با هم متفاوت است پس بهتر است از نوع نرم تر آن ها برای پوشش قسمت های زاویه دار استفاده کنید تا شکل نهایی مناسبی به دست آید. کاغذ دیواری را می توانید به عنوان پوشش برای قسمت های آسیب دیده ی خانه، مثل قاب پنجره ها، کمد و قفسه های چوبی که رنگ آن ها از بین رفته است استفاده کنی اگر رنگ آشپزخانه شما یک دست سفید است و دوست دارید کمی رنگ به آن اضافه کنید می‌توانید قفسه ظروف‌تان را با کاغذ دیواری تزیین کنید.
advertising