معرفی دیوار پوش های آلومینیومی و موارد استفاده آن ها

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/08/10
معرفی دیوار پوش های آلومینیومی و موارد استفاده آن هایکی از ساده ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون داخلی شما استفاده از دیوار پوش ها می باشد، رنگ و کاغذ دیواری جزو متداول‌ ترین و کم‌ هزینه‌ ترین وسایل برای جلوه دادن به دیوار ها بوده و به دلیل راحتی کار و هزینه‌ های کم اغلب اکثر افراد تمایل به استفاده از آن‌ ها دارند. از این‌ بین هستند مواد دیگری که به‌ عنوان دیوارپوش معرفی‌ شده و در جنس و انواع مختلفی عرضه می‌ شوند و این روز ها طرفداران بسیاری نیز به دلیل لوکس بودن به خود اختصاص داده‌ اند.
معرفی دیوار پوش های آلومینیومی و موارد استفاده آن ها

دیوار پوش های آلومینیومی Aluminum Wall Panels


دیوار پوش‌ های آلومینیومی در واقع قطعاتی از آلومینیوم بوده که دارای ضخامت ۴ میلی‌ متری هستند و به‌صورت تک‌ رنگ و یا ترکیبی از چند رنگ تولید می‌شوند.

نحوه ی نصب تایل های آلومینیوم یا دیوار پوش های آلومینیومی


این تایل ها دارای چسب دو طرفه بسیار قوی در پشت تایل بوده، لذا به آسانی و سرعت می توان آن ها را به روی کلیه سطوح قائم و افقی چسباند، چرا که در زیر آن‌ها چسب‌ های قدرتمندی قرار گرفته که باعث می‌ شود به‌ سادگی خود شما بتوانید آن‌ ها را به دیوار بچسبانید و حس و حال تازه‌ ای به دکوراسیون خود بدهید.

این نوع دیوار پوش ها را می توان در همه فضا های داخلی استفاده کرد و به وسیله آن ها حس و حالی تازه را به دکوراسیون خود ببخشید. دیوار پوش های آلومینیومی را می توان در همه فضا های داخلی استفاده کرد. حتی در نمای خارجی و پارتیشن بندی هم می توان ار این پانل استفاده کرد.

استفاده از دیوارپوش در خانه ها اغلب روی یک دیوار یا دو دیوار انجام می شود اما برای فضا های اداری و تجاری مناسب تر است و در صورتی که طبق اصول دکوراسیون اجرا شود، فضا را بسیار شیک و رسمی می کند طوری که هیچ متریال دکوراتیو دیگری حتی کاغذ دیواری های گران قیمت نیز نمی توانند چنین رسمیتی به فضا ببخشند.
advertising