واکنش تند احمد خمینی به انتشار عکس جنجالی او در فضای مجازی

مجلهچهره ها

- 97/09/18
واکنش تند احمد خمینی به انتشار عکس جنجالی او در فضای مجازیمحمد سعید احدیان فعال مطبوعاتی و سیاسی و مدیر روزنامه خراسان اخیرا با انتشار تصاویری از احمد خمینی نتیجه امام خمینی که ظاهرا لباس سوارکاری به تن دارد به شدت از این موضوع اتتقاد کرد.
این عکس موجب بازتاب گسترده ای در فضای مجازی شدو کابران ار سیداحد انتقاد می کردند.
است.
سیداحمد خمینی به انتشار تصویری از او که در فضای مجازی پربحث شده است، سکوت نکرد و در اینستاگرام خود به این حاشیه ها واکنش نشان داد. او در این باره این گونه توضیح داد:
«هفته قبل عکسی از من منتشر شد که مربوط به بیش از یک سال پیش است که به دعوت یکی از دوستان به یک باشگاه ورزشی در کرج رفته بودم. من اولین بار این عکس را در فضای مجازی به تازگی دیده ام اما در عجبم که چگونه یک عکس از آرشیو خصوصی یک نفر - و بدون رضایت او - به فضای عمومی درز کرده است، البته بحث خاص خود را دارد که شاید افراد هوشمند بتوانند منشأ آن را دریابند یا حدس بزنند.
ظاهرا این عکس از گوشی موبایل کسی دزدیده شده و به طور غیرشرعی آن را منتشر کرده اند. من آن ها را به خدا واگذار می کنم.
عده ای از دوستان می خواهند به هر نحوی شده به من صفت لاکچری بودن بزنند. چون از مراسم عقد ما سوژه ای پیدا نکردند راه دیگری برای تهمت زدن به من یافتند.
اما امروز علت اصلی این فضاسازی‌ها نمایان شد و جهت حمله، به پدر منتقل گردید و یکی از مدیران مطبوعاتی از ایشان خواست بیت امام را تحویل دوستان خودشان دهد؛ آرزویی که ظاهرا سال‌هاست با خود دارند!
من در طول عمرم یکی دوبار بیش تر سوار اسب نشده ام و. در واقع من اسب ندارم و سوارکاری هم بلد نیستم. ورزش مورد علاقه من همان فوتبال و والیبال است.
ضمنا با انتشار یک عکس صرفا نمی توان گفت که فردی بد است یا خوب. من هرجا که بروم در حد شرع و عرف عکس می گیرم.
وضع مالی من هم آن چنانی نیست که صفت لاکچری بودن را به من بزنند. ولی به فرموده حافظ «نه به فسق مباهات می‌کنم و نه زهد می‌فروشم».
البته هدف تمام این مسایل این است که دشمنان پدرم را از طریق من تخریب و کنار بزنند.
چند روز پیش احدیان با انتشار عکس احمد خمینی از آن ها خواسته بود که در چنین وضعیت اقتصادی ورزش های لاکچری را کنار بگذارند و خود را از سمت های حکومت کنار بزنند.
advertising