احمد خمینی نتیجه امام خمینی با نتیجه آیت الله گلپایگانی ازدواج کرد

مجلهچهره ها

- 97/09/05
احمد خمینی نتیجه امام خمینی با نتیجه آیت الله گلپایگانی ازدواج کردسید احمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی شب شنبه گذشته ازدواج کرد. او نتیجه امام خمینی می باشد. سید احمد با نتیجه مرحوم آیت الله گلپایگانی مرجع تقلید ازدواج کرده است. خطبه عقد این دو نفر را آیت الله موسوی بجنوردی خواند. آن ها یک مراسم و کاملا خانوادگی کوچک به دور از تجملات را برگزار کردند.

بیوگرافی سید احمد خمینی


احمد خمینی متولد 4 خرداد 1377 در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد. او در دبیرستان تیزهوشان شهید قدوسی درس خوانده است و در حال تحصیل در رشته حوزوی می باشد. پدرش سیدحسن خمینی و مادرش ندا بجنوردی فرزند آیت الله بجنوردی می باشد، او دو خواهر به نام های نرگس و فرشته و یک برادر به نام محمد هادی دارد.
ورزش مورد علاقه احمد خمینی فوتبال است. او طرفدار تیم استقلال است. وی به بسکتبال نیز علاقه دارد. سید احمد بیش تر وقت ها برای بازی استقلال به استادیوم می رود.
وی عاشق فیلم دیدن و رفتن به سینما است. ناگفته نماند او تب شعر خوبی نیز دارد و شاعر هم هست.
احمد خمینی نتیجه امام خمینی با نتیجه آیت الله گلپایگانی ازدواج کرد

فعالیت اینستاگرامی احمد خمینی


احمد خمینی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. او حدود 700 هزار فالور دارد و به یکی از چهره های مشهور اینستاگرامی تبدیل شده است
او عکس های زیادی از خودش با لباس های عادی به اشتراک می گذارد.

حاشیه های احمد خمینی


در 12 اردیبهشت 97 مراسم عمامه گذاری احمد خمینی در نیمه شعبان برگزار شد. این مراسم باعث انتقادات زیادی علیه او شد. چون در این مراسم شخصیت های مشهوری از جمله مهدی هاشمی، همسر و پدر شوهر مهناز افشار ، محمدعلی ابطحی، محمدعلی آهنگران و …حضور داشتند. مخاطبان می گفتند این مراسم یک مراسم تاج گذاری بوده تا مراسم عمامه گذاری.
بعضی از رسانه ها به اشتباه گفته بودند که احمد خمینی با نتیجه آیت الله “صافی گلپایگانی” ازدواج کرده که اشتباه بود. او در اینستاگرام عکس هایی شبیه مدل های عکاسی از خودش به اشتراک می گذارد. کاربران او را سلبریتی اینستاگرام خطاب می کنند.
advertising