محدثه آسیایی جوان ترین داور فوتبال ایران شناخته شد

مجلهچهره ها

- 97/09/15
محدثه آسیایی جوان ترین داور فوتبال ایران شناخته شدمحدثه گود آسیایی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان است و در سن 14 سالگی مدرک داوری فوتبال را کسب کرد و به عنوان جوان ترین و کم سن و سال ترین داور ایران شناخته شد. او هم چنین اولین بانوی رکورد دار روپایی است.

رکورد روپایی محدثه گود آسیایی


وی به عنوان اولین و تنها بانوی رکورددار روپایی در ایران نامش را در کتاب رکوردهای ملی ثبت کرد. گود آسیایی با 8694 روپایی در 60 دقیقه نام خود را به عنوان اولین بانوی ورزشکار در این رشته به ثبت رساند.
مدتی پیش نیز توانست رکورد خود را بشکند و در برج میلاد در 3 ساعت و 11 دقیقه حدود 21 هزار روپایی زد و رکورد آسیا را از آن خود کرد.
از اهدف او این است که بتواند رکورد گینس را از آن خود نماید. محدثه آسیایی در حال حاضر دانشجوی علوم ورزشی است. او موفقیت الان خود را مدیون شکست های مختلف می داند. وی هافبک تیم ملی بانوان زیر 19 سال است. محدثه گود آسیایی دلیل اصلی پیشرفت خود را حمایت پدر و مادرش می داند. این دختر جوان موفق ایرانی در بدو ورود به تیم ملی توانست مدال نقره آسیای مرکزی را به همراه تیم کسب کند.

نگاهی به زندگی شخصی محدثه گود آسیایی


محدثه آسیایی یک الگوی موفق برای جوانان است او که از ورزشکاران محجبه است با حجاب خود ثابت کرده که حجاب مانع پیشرفت دختران و زنان در عرصه های مختلف اجتماع نیست.
یکی از نکات جالب توجه در زندگی شخصی محدثه گود آسیایی این است که مادر او قبل از تولد فکر می کرده فرزندش پسر است به همین خاطر لباس های پسرانه تهیه کرده است. او در دوران کودکی دقیقا شبیه پسرها رفتار می کرده و شر و شور یک پسربچه را داشته است. حتی در فامیل او را با نام سامان صدا می زدند.
advertising