ماجرای اتهام تجاوز نیمار ستاره فوتبال برزیلی چیست

مجلهچهره ها

- 98/03/14
ماجرای اتهام تجاوز نیمار ستاره فوتبال برزیلی چیستسلبریتی ها و چهره های معروف زندگیشان با مردم عادی متفاوت است. آن ها در زندگی خود زیر ذره بین مردم قرار دارند. به همین خاطر باید بیش تر مراقب رفتارهای خود باشند.
نیمار جونیور ستاره معروف برزیلی این روزها درگیر حاشیه های عجیبی شده است. . یک زن از نیمار به خاطر تعرض شکایت کرده است. این زن مدعی شد در پانزدهم می در یک هتل به او تعرض شده است. در شکایت ارائه‌شده به پلیس سائوپائولو این زن اعلام کرده است با مهاجم برزیلی از طریق اینستاگرام آشنا شده است. پس از ردوبدل کردن پیام‌هایی بین همدیگر یک دوست به نام گایو برای این خانم بلیت می‌خرد و اتاقی در هتل سوفیتل پاریس ارک دو رزرو می‌کند تا او به فرانسه سفر کند و بازیکن محبوبش را ببیند.

وی در ادامه توضیحات خود اظهار داشته که نیمار ساعت ۲:۲۰ به هتل می‌رسد و پس از یک مکالمه کوتاه و دوستانه، رفتارش نسبت به این خانم عوض می‌شود با خشونت به او تجاوز می‌کند.
این خانم اعلام کرد پانزدهم می به برزیل بازگشته و ازلحاظ روحی کاملاً به‌هم‌ریخته است. به همین خاطر تا جمعه گذشته شکایتش را مطرح نکرد.
ماجرای اتهام تجاوز نیمار ستاره فوتبال برزیلی چیست
مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن چند ساعت پس از منتشر شدن این خبر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار یک ویدئو در اینستاگرامش خود را بی‌گناه اعلام کرد.
نیمار ستاره پاری سن ژرمن دراین‌باره گفت:
من به یک تجاوز متهم شده‌ام. این کلمه سنگینی است و خیلی گران تمام می‌شود، اما اکنون به من چنین اتهامی زدند. شگفت‌زده شدم. خیلی بد بود. شنیدن این خبر ناراحت‌کننده بود، چون خودم را به‌خوبی می‌شناسم. می‌دانم هرگز چنین کاری نمی‌کنم.

اتفاقی که در آن ماجرا رخ داد یک رفتار عادی بود. روز بعد اتفاق خاصی رخ نداد. مردم نظراتشان تغییر می‌کند. به همین خاطر اکنون به خاطر این اتهام شگفت‌زده هستم.
می خواهم این ا بگویم که اتفاقی که رخ داد برخلاف آن چیزی است که مردم و سایتها از آن صحبت می کنند.. خیلی ناراحت‌کننده است که جهان این‌چنین است. افرادی هستند که می‌خواهند از فرصت‌ها استفاده و اخاذی کنند. واقعاً غم‌انگیز و ناراحت کننده است. این یک حقه است. این اتفاق درسی برای من شد تا در آینده اجازه ندهم چنین مشکلاتی به وجود آید.

پدر نیمار نیز به این خبر واکنش نشان داد و و گفت: پسرم به این خانم تجاوز نکرده است و هر اتفاقی که بنشان رخ‌داده با رضایت بوده است. او در پایان اظهار کرد: اظهارات این خانم دروغ است و هدف این زن این است که از پسرم اخاذی کند.

نیمار مدتی پیش نیز پیش به خاطر ضربه زدن به یک هوادار در فینال جام حذفی فرانسه بازوبند کاپیتانی در برزیل را از دست داد.
advertising