لوکا مودریچ بازیکن تیم کرواسی توپ طلای 2018 را دریافت کرد

مجلهچهره ها

- 97/09/13
لوکا مودریچ بازیکن تیم کرواسی توپ طلای 2018 را دریافت کردلوکا مودریچ، بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید موفق به دریافت توپ طلای اروپا در سال 2018 شد.
طی مراسمی که در شب دوشنبه 3 دسامبر در سالن «گراند پله» پاریس برگزار شد، مودریچ توانست لقب بهترین بازیکن مرد سال اروپا را به نام خود ثبت کند.
برای اولین بار از سال 2007 بازیکنی غیر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فاتح توپ طلا شد. مسی و رونالدو پیش از این هرکدام توانسته بودند بیش تر از 5 باز این جایزه را از آن خود نمایند.
آخرین باری که بازیکنی به غیر از رونالدو و مسی برنده این جایزه شده بودند کاکا فوتبالیست برزیلی تیم آث‌میلات ایتالیا بود که در سال 2007 توانسته بود به این عنوان دست یابد.
لوکا مودریچ متولد 9 سپتامبر 1985 بازیکن فوتبال اهل کرواسی است و تاکنون در تیم های دینامو زاگرب، زرینسکی موستار، اینتر زاپاریسک و تاتنهام بازی کرده‌ است و 113 بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال کرواسی انجام داده‌است. این بازیکن 33 ساله کروات از سال در تیم رئال مادرید بازی می کند.
این بازیکن کروات در مراسم اهدای بهترین بازیکن سال به همراه همسر و سه فرزندش حضور پیدا کرد. کریستیانو رونالدو بازیکن و ستاره فوتبال پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام به مودریچ این موفقیت را تبریک گفت.
لوکا مودریچ از شاگردان قدیمی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی فعلی تیم پرسپولیس، بوده است.
advertising