سالگرد ازدواج دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا

مجلهچهره ها

- 97/11/04
سالگرد ازدواج دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همسرش ملانیاچند روز پیش سالگرد ازدواج دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا کناوس بانوی اول آمریکا بود. به بهانه این سالگرد ازدواج نگاهی داریم به زندگی مراسم عروسی و مشترک این زوج سیاسی.

ملانیا ترامپ پس از این که یک سال در دانشگاه به تحصیل پرداخت از دانشگاه انصراف داده و وارد فعالیت های مدلینگ شد. وی در سال 1998 با ترامپ در برنامه هفته مد آشنا شد. ملانیا در سال 2005 به عنوان سومین همسر دونالد ترامپ با او ازدواج کرد ملانیا و دونالد ترامپ که در آن زمان از ثروتمندترین مردان آمریکا بود نیز در فلوریدا مراسم عروسی باشکوهی با حضور 350میهمان که "هایدی کلوم"، ""باربارا والترز" و "سیمون کوول" ,هیلاری و بیل کلینتون نیز در بین آن ها بودند ازدواج کردند . ملانیا عروس زیبای ترامپ در این مراسم لباس عروسی به ارزش 100 هزار دلار که با 1500 سنگ کریستال تزیین شده بود، بر تن داشت. دوخت این لباس عروسی حدوود 550 ساعت طول کشید. طول دامن لباس عروسی زیبا و خاص ملانیا 4 متر و طول تورش 5 متر بود . وی یک حلقه گران قیمت را نیز انتخاب کرده بود. قیمت انگشتر الماس 12 قراط ملانیا، 1.5 میلیون استرلینگ است. در ادامه عکس هایی از مراسم عروسی دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ را می بینید:
سالگرد ازدواج دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا

عروسی ترامپ و ملانیا



مراسم ازدواج ترامپ رییس جمهور آمریکا


جالب است که بدانید ملانیا دسته گل عروس نداشت و تنها از یک بند تزیینی گل و مروارید که متعلق به نسل های گذشته و مثل یک ارثیه بود دور دستش پیچید. در این مراسم لاکچری خواهر ملانیا، اینس، ساقدوش عروس بود و دو پسر دونالد، جونیور و اریک نیز نقش ساقدوش داماد را داشتند تاریخ دقیق ازدواج آخرو سوم دونالد ترامپ 22 ژانویه 2005 است.
advertising