سریال وسترن قدیمی Trackdown برای دونالد ترامپ خبر ساز شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/21
سریال وسترن قدیمی Trackdown  برای دونالد ترامپ خبر ساز شداین روزها یک سریال تلویزیونی قدیمی حسابی در فضای مجازی خبرساز شده است. این سریال که «Trackdown» نام دارد و یک سریال وسترن قدیمی است جزو پربازدیدترین فیلم های شبکه های اجتماعی شد. اما دلیل نشر گسترده آن خیلی جالب است. یکی از قسمت های سریال Trackdown کاملا شبیه اتفاقات این روزهای کشور آمریکا است.
ماجرا از این قرار است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قصد ساخت دیواری عظیم در مرز میان آمریکا و مکزیک را دارد، این رویداد از زمان روی کار آمدن ترامپ بحث داغی شده است اما نکته جالب توجه این است که سال ‌ها پیش فردی به نام ترامپ در یک سریال می‌ خواست دیواری از همین جنس بنا کند.
سریال «Trackdown» بین سال‌های 1957 تا 1959 در آمریکا پخش می‌شد. این سریال فقط 2 فصل ادامه داشت و نتوانست شهرت زیادی را میان مخاطبان پیدا کند اما پس از گذشت حدود پنجاه سال به لطف یکی از پروژه‌های جنجالی ترامپ نام این سریال سر زبان‌ها افتاده است.
در سریال Trackdown فردی بازی می کند که نامش ترامپ است وی که یک مرد شیاد و کلاهبردار است به یک شهر وارد شده و مردم را می ترساند که یک خطر بزرگ در انتظار آن هاست و باید یک دیوار دور شهر بکشند که بتوانند نجات پیدا کنند. در پایان این مرد شیاد به جرم کلاهبرداری و فریب مردم دستگیر می‌شود.
البته این تنها نکته جالب این ماجرای عجیب نیست. از آنجا که ماجرای این سریال شباهت فوق العاده و بی نظیری با اتفاقات حال حاضر آمریکا دارد، مخالفان دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا سعی دارند این نکته را در بین مردم اثبات کنند که پایان کار ترامپ مانند ترامپ سریال Trackdown خواهد بود.
advertising