کیت میدلتون عروس سلطنت انگلیس توسط داعش تهدید به مرگ شد

مجلهچهره ها

- 97/10/23
کیت میدلتون عروس سلطنت انگلیس توسط داعش تهدید به مرگ شدبه تازگی خبری منتشر شده که در آن اعلام شده که گروهک تروریستی داعش کیت میدلتون عروس خاندان سلطنتی انگلیس را تهدید به مرگ کرده است. این گروهک تروریستی عکسی را منتشر کرد که در آن کیت میدلتون به همراه فرزندش در یک فروشگاه بودند و در حال انجام خرید بودند. داعش با انتشار این عکس از اعضای گروهک خود درخواست کرده که کیت میدلتون و فرزندش را مسموم کرده و به قتل برسانند. البته این گروهک تروریستی به انتشار این عکس بسنده نکرده و یک پیام تهدیدآمیز هم علیه شاهزاده جرج کمبریج که فرزند کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام منتشر کردند. در این عکس فرزند کیت میدلتون دست پدرش را گرفته و یک داعشی با چاقو هم در کنار آن ها ایستاده است! اعضای گروهک تروریستی داعش پس از انتشار این عکس ها و تهدیدها منابع امنیتی به طور جدی این موضوع را پیگیری کردند و اقدامات امنیتی ویژه و سخت گیرانه تری انجام شد. نیروهای اطلاعاتی معتقدند که تهدیدهای مطرح شده علیه کیت بی اساس نیستند و همه پیام های ارسال شده ردیابی خواهند شد.
گروه تروریستی داعش در کریسمس سال گذشته میلادی هم ملکه الیزابت را تهدید کرده بود و نوشته بودن که وی را ترور خواهند کرد. انگار این بازی عجیب داعش در مورد تهدید کردن چهره های سرشناس تمامی ندارد.
کیت میدلتون عروس سلطنت انگلیس توسط داعش تهدید به مرگ شد

بیوگرافی کیت میدلتون


کیت میدلتون در سال 1982 در انگلستان متولد شده است.
وی در 29 آوریل 2011 با شاهزاده ویلیام ازدواج کرده و مراسم ازدواج با شکوهی را جشن گرفتند. حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های شاهزاده جرج کمبریج شاهدخت و شارلوت کمبریج و شاهزاده لویی کمبریج است.
advertising