واکنش جالب خداداد عزیزی به پخش صحنه های مبتذل در شبکه کیش

مجلهچهره ها

- 97/10/11
واکنش جالب خداداد عزیزی به پخش صحنه های مبتذل در شبکه کیشچند شب پیش مرکز صدا و سیمای کیش فیلمی از جکی چان در شبکه خود نمایش داد که به طور ناخواسته و غیر عمدی صحنه هایی از فیلم سانسور و حذف نشده بود. پخش این صحنه های مبتذل موجب واکنش گسترده و خشم شدید کارابران شد. وضوع و سوتی عجیب آن تا جایی پیش رفت که تعدادی از کارمندان و مدیر مرکز سیما از کار توبیخ و برکنار شدند. حال پس از پخش صحنه های مستهجن موجب شوخی های زیادی در شبکه های مجازی شد. خداداد عزیزی نیز به خاطر شباهت زیادش با جکی چان از این شوخی ها بی بهره نماند. تا جایی که خداداد عزیزی به این شوخی ها و صحبت ها واکنش نشان داد.

این پیشکسوت با اخلاق فوتبال ضمن شوخی با این مساله حضورش در این فیلم سینمایی را تکذیب کرد و گفت: به خدا بازیگر این فیلم جکی‌ چان بوده و من در این فیلم بازی نکرده‌ا م. نمی‌دانم چرا ملت‌ می‌گویند خداداد بازی کرده است؟ عده‌ای می‌خواهند من را تخریب کنند, من فکر می‌کنم این قضیه برنامه‌ریزی شده بوده تا به من تهمت ناروا بزنند. فکر کنم کار آمریکاست! (به شوخی و با خنده)
وی پس از آن درباره فضای مجازی انتقاد و گله کرد و گفت:: یکی از عادات بد ما ایرانی‌ها در سوژه درست کردن در فضای مجازی است. فقط کافی است یک عکس در فضای مجازی منتشر شود در نهایت سرعت این خبرها پخش و سوژه خواهد شد فقط کافی است یک عکس را منتشر کنیم و بگویم این عکس را سوژه کنید, آنوقت همه دست به کار می‌شویم تا از این عکس سوژه‌های مختلف درست کنیم.

خداداد عزیزی در پاسخ به این سؤال که وقتی پستای مربوط به او و ارتباطش با فیلم جکی چان را می خواند چه واکنشی نشان می‌دهد, گفت: من فقط به این مطالب می خندم. حتی دوستانم هم این پیام‌ها را برایم می فرستند من قبل از این که متوجه موضوع اشتباه و سوتی این شبکه شوم فیلمی برایم فرستادند و گفته بودند که این خداداد عزیزی است که یک لحظه شوکه شدم!!!

باید دید این صحبت ها و واکنش های عجیب و شوخی های مختلف درباه این گاف بزرگ شبکه کیش تا کجا ادامه دارد.
advertising