بیوگرافی و تصاویر آن هاتاوی بازیگر سینمای هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/07
بیوگرافی و تصاویر آن هاتاوی بازیگر سینمای هالیوودآن هاتاوی بازیگر سینمای هالیوود متولد 12 نوامبر 1982 در بروکلین نیویورک است.
پدر آن وکیل است و مادرش بازیگر است. پدر و مادر او اصالتا اهل فیلادلفیا هستند. او زمانی که ده سال داشت در یک تئاتر موزیکال به کمک مادرش بازی کرد و این گونه با دنیای بازیگری آشنا شد. خانواده آن مذهبی بودند تا جایی که زمانی که وی قرار بود راهبه شود. اما زمانی که وارد هنرستان شد نظرش تغییر کرد و تصمیم گرفت که بازیگر شود. به همین خاطر او در بین سال های 1998 تا 1999 و با حضور در یک گروه تئاتر در میان خوانندگان کُر و بازیگران قرار داشت.
او تقریبا پس از اتمام دوران تحصیل متوسطه، حضور پر رنگی در دنیای تئاتر داشته است. در همین جا بود که دقیقا سه روز بعد از اجرایش پیشنهاد حضور در سریال واقعی باش را دریافت کرد. سریالی که موجب ورود هاتاوی جوان به دنیای جدی تر بازیگری شد. هاتاوی هم در دوران کودکی و هم در نوجوانی، دانش آموز فوق العاده ای بوده است و تقریبا تمامی سال های تحصیل را با بالاترین نمره پشت سر گذاشته است.
بیوگرافی و تصاویر آن هاتاوی بازیگر سینمای هالیوود

آغاز فعالیت حرفه ای آن هاتاوی


آن هاتاوی پس از بازی های موفقی که در دنیای تئاتر داشت به او پیشنهاد بازی در یک سریال به نام واقعی باش داده شد. سپس در فیلم خاطرات شاهدخت در سال 2001 به ایفای نقش پرداخت که باعث شهرت وی در سینمای هالیوود شد.
وی از بازیگران باهوشی است که می داند چه نقش هایی را بازی کند به همین خاطر وی پس از مدت زمان کوتاهی تبدیل به ثروتمندترین زن دنیای هالیوود شد. حضور وی در فیلم های سینمایی فروش بالای آن فیلم ها را تضمین می کند.
وی در فیلم های مختلف با نقش های متفاوت بازی کرده است. او نقش یک دختر عاشق در فیلم عشق و داروهای دیگرو یک دختر فانتزی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب ایفای نقش کرده است و خوش درخشیده است.

ازدواج و همسر آن هاتاوی


آن هاتاوی در سال 2004 با رافائلو فولیِری که یک میلیاردر ایتالیایی است و یک شرکت ساختمانی بزرگ دارد، آشنا شده و چهار سال با وی رابطه داشت. اما بخاطر کلاهبرداری ها و جرم هایی که فولپری انجام داده بود توسط پلیس دستگیر شد و آن با وی قطع رابطه کرد.
پس از چهار سال وی با اَدم شالمن بازیگر و تاجر موفق در سال 2014 ازدواج کرد . در سال 2016 نیز اولین فرزند آن ها به نام جاناتان به دنیا آمد. در حال حاضر این زوج زندگی موفقی با هم دارند.

نگاهی به زندگی خصوصی و علایق آن هاتاوی


وی رژیم معمولا گیاهی داشته و زندگی تقریبا سالمی دارد.
او از بازیگران نیکوکاری است که در امور خیریه فعالیت هایی دارد.
او جوان ترین عضو پذیرفته شده ی گروه تئاتر معتبر بارو است.
یکی از دلایل انتخاب او برای بازی در فیلم دفتر خاطرات شاهدخت این بود که در هنگام تست بازیگری در این فیلم از روی صندلی افتاد. همین نکته باعث انتخاب وی شد. چون شاهدخت اصلی این فیلم هم کمی دست و پا چلفتی بود!!!
آن هاتاوی بازیگر زیبای هالیوود یکی از رکورد داران جوان دریافت جوایز معتبر در دنیای سینما به شمار می رود. وی جوایز اسکار و گلدن گلوب را در لیست جوایز خود دارد.

فیلم شناسی آن هاتاوی


آن هاتاوی فیلم های سینمایی دفتر خاطرات شاهدخت - طلسم الا - ریچل ازدواج می‌کند- دفتر خاطرات شاهدخت ۲: نامزدی سلطنتی- خرابی کوهستان بروکبک- شیطان پرادا می‌ پوشد- جنگ عروس ‌ها- مسافران - روز والنتاین- آلیس در سرزمین عجایب - عشق و داروهای دیگر- بینوایان- شوالیه تاریکی برمی ‌خیزد- بین ستاره ‌ای- کارآموز- آلیس آنسوی آینه- هشت یار اوشن را در کارنامه هنری خود دارد.
این بازیگر زیبا و توانای سینمای هالیوود دو فیلم سینمایی جدید را نیز در نوبت اکران در سال 2019 دارد.
advertising