رفتار مورد تحسین فرحناز منافی ظاهر با همسر سابقش حسین محب اهری

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/03
رفتار مورد تحسین فرحناز منافی ظاهر با همسر سابقش حسین محب اهریحسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی مدتی است که به علت بیماری سرطان بیمار است و در بیمارستان بستری شده است.
فرحناز منافی ظاهر در پی این ماجرا رفتار زیبا و تحسین برانگیزی داشت. او در بیمارستان کنار حسین محب اهری حاضر شده و از او پرستاری می کند. این زوج حدود 18 سال از هم جدا شده اند و زندگی مشترک خود را پاین داده اند. با این حال منافی ظاهر در کنار او است و از او مراقبت و پرستاری می کند. این اقدام وی موجب واکنش مثبت کاربران شد.
حسین محب اهری همسر سابق فرحناز منافی ظاهر متولد 1330 در تهران بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما و اهل ایران است. او و همسرش حدود 18 سال است که از هم جدا شدند. اما رفتار بزرگ منشانه فرحناز منافی ظاهر در مورد همسر سابقش خیلی جالب و عجیب بود.
طبق آخرین اخبار منتشر شده محب اهری از بیمارستان مرخص شده است. او از بیماری سرطان غدد لنفاوی رنج می برد.
در جایی عنوان شده که علت طلاق این زوج بیماری حسین محب اهری بوده و خود محب اهری اصرار به این جدایی شده چون دوست نداشته که منافی ظاهر آسیب ببیند و اذیت شود.
رفتار مورد تحسین فرحناز منافی ظاهر با همسر سابقش حسین محب اهری
احمد ایراندوست با انتشار پستی در اینستاگرام خود از این بانوی ایرانی این گونه تشکر کرد:
رفتار زیبای فرحناز منافی ظاهر با حسین محب اهری .با این که این زوج هنرمند 18 سال پیش از هم جدا شدند در این روزها که بیماری حسین محب اهری تشدید شده و به علت وخامت حالش در بیمارستان بستری است، فرحناز منافی ظاهر در کنار اوست و از او پرستاری می کند.
خوب بانوی ایرانی همینش خوبه چقدر قشنگ و زیباست این حرکت منش و مرام یک زن ایرانی در قاب یک تصویر ...بانو متشکریم. صحنه ای که اشک در چشمان جاری می کند... البته خود استاد با توجه به مریضیشون موجبات طلاق رو فراهم کردند ولی همسرشون عاشقانه دوسش داره و استاد هم عشق اول و اخرش هست...
advertising