تصاویری از سلبریتی ها و چهره های معروف ایرانی در شب یلدا

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/01
تصاویری از سلبریتی ها و چهره های معروف ایرانی در شب یلدامردم ایران حدود چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریک ترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می دارند .
شب یلدا و جشن هایی که در این شب برگزار می شود، یک سنت باستانی است از زمانهای گذشته تا به امروز در میان ایرانیان مرسوم بوده است.
در طولانی ترین شب سال افراد در کنار بزرگ ترهای فامیل جمع شده و صله رحم را به جا می آورند. در این میان هنرمندان و سلبریتی های مشهور نیز این شب را جشن گرفته و تصاویر زیبایی را از این شب به یادماندنی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اند. از جمله بازیگرانی که عکس های خود را در این شب به یاد ماندنی در صفحه خود گذاشته اند یکتا ناصر و خانواده اش با لباس ها سنتی جشن یلدای زیبای شبنم قلی خانی شاهرخ استخری و دخترش پناه و... هستند. در ادامه این مطلب این تصاویر را مشاهده خواهید کرد.
تصاویری از سلبریتی ها و چهره های معروف ایرانی در شب یلدا

عکس زیبای حدیث فولادوند در شب یلدا


یلدا يعنی بهانه ای براي در کنار هم شاد بودن
و زندگی يعني همين بهانه هاي کوچک گذرا
??????
يلدا مبارك?

آناهیتا نعمتی و شب یلدا


آرزو میکنم، روزی دلهایمان به اندازه چهره مان شاد شود.

دلنوشته کمند امیرسلیمانی در شب یلدا


یلدا یعنی یادمان باشد زندگی انقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت
در این طولانی ترین شب سال از خدا میخواهم به همه ما قلبی سرشار از عشق وفا محبت دوستی و مهر عطا کند. اگر بدانیم که حال و روزمان بازتاب رفتاریست که با دیگران داریم دیگر دلی را نمیشکنیم بی وفایی نمیکنیم حرفهای نامربوط نمیزنیم دیگران را قضاوت نمیکنیم و به جای نفرت و خشم به دیگران مهر و محبت میدهیم که محبت بی هزینه ترین و ارزشمندترین هدیه ما به دیگران است.
دلتان به وسعت دریا و دستانتان پر از عشق و دوستی
یلدا مبارک

شب یلدای مریم سلطانی


يلداتون مبارك عزيزان ❤️❤️انشاالله هميشه دلخوشيهاتون طولانى بمونه ???

شاهرخ استخری و دخترش پناه در شب یلدا



یکتا ناصر و خانوده در شب یلدا



عکس زیبای شبنم قلی خانی در شب یلدا

advertising