بیوگرافی و عکس های الن پامپئو پردرآمدترین بازیگر آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/17
بیوگرافی و عکس های الن پامپئو پردرآمدترین بازیگر آمریکاییالن پامپئو بازیگر آمریکایی متولد 10 نوامبر 1969 میلادی است و در ماساچوست آمریکا به دنیا آمده است. مادرش کاتلین بی ایرلندی بود و پدرش جوزف پامپئو که چند ملیتی و یک بازرگان بود، پدر او ایتالیایی، انگلیسی و ایرلندی تبار بود. الن کوچک ترین فرزند از یک خانواده ی پرجمعیت هشت نفری است. الن سه خواهر و دو برادر دارد. او فوت مادرش در سن 5 سالگی را تلخ ترین حادثه زندگی خود می داند.
الن زمانی که 26 سال داشت یک کارگر ساده در نیویورک بود و در محل کارش توسط یک کارگردان آگهی های تجاری به صورت اتفاقی در سال 1995 کشف شد.
او به خاطر فعالیت های درخشان خود در عرصه بازیگری جوایز زیادی را دریافت کرد. او در طول سال های فعالیتش 23 بار کاندید دریافت جوایز معتبری شده است. او بیشتر به خاطر حضور در سریال آناتومی گری مشهور شده است، او در سریال آناتومی گری ایفاگر نقش دکتر مردیت گری است. این سریال حدود 14 سال است که تولید می شود.
بیوگرافی و عکس های الن پامپئو پردرآمدترین بازیگر آمریکایی

شروع فعالیت حرفه ای الن پامپئو بازیگر پردرآمد


اولین حضور جدی پامپئو در یک سریال تلویزیونی به نام نظم و قانون در سال1996 میلادی است. سپس ازسال 1999 فصل پر کار زندگی حرفه ای الن آغاز گردید. او در سریال های متعددی از جمله دوستان (Friends) و غریبه ها با کندی (Strangers With Candy) به عنوان بازیگر میهمان حضور پیدا کرد. این حضور با نظر مثبت منتقدین همراه بود. بعد از آن نیز در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخت.
الن در لیست پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار دارد.

ازدواج و همسر الن پامپئو پردرآمدترین بازیگر


الن بازیگر آمریکایی در سال 2007 با کریس ازدواج کرد. آن ها در سال 2003 باهم آشنا شدند و پس از چهار سال آشنایی با کریس آیوری و در حضور شهردار نیویورک ازدواج کرد. آن ها سه فرزند دارند . دو فرزند دختر و یک فرزند پسر.

نگاهی به زندگی شخصی الن پامپئو


الن علاوه بر بازیگری تهیه کننده نیز بوده است.
او مبتلا به بیماری آسم است و آلرژی نیز دارد و به خاطر این آلرژی نمی تواند حیوانات خانگی داشته باشد.
الن خیلی به سلامتی خود اهمیت کی دهد. به خاطر همین گیاهخوار است.
او ورزش یوگا و مدیتیشن را به طور منظم انجام می دهد.
الن مرگ مادرش را درس بزرگی برای زندگیش می داند و می گوید که این موضوع باعث شده او قدر زندگیش را بیش تر بداند.
الن با حداقل 20 میلیون درآمد در سال، عنوان پردستمزدترین بازیگر زن تلویزیون را در سال گذشته از آن خود کرد.

فیلم شناسی الن پامپئو


از جمله فیلم های الن پامپئو همسر احتمالی - مسیر مهتابی - اگه می تونی من رو بگیر - مدرسه قدیمی - بی باک - هیچ کس کامل نیست - تخریب هنر - زندگی جشن - دختران گوری و... به ایفای نقش پرداخته است.
advertising