بیوگرافی و عکس های کاترین هایگل بازیگر آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/10
بیوگرافی و عکس های کاترین هایگل بازیگر آمریکاییکاترین ماری هایگل زاده 24 نوامبر 1978 بازیگر آمریکایی است. او بعد از بازی در مجموعه آناتومی گری و نقش اول بودن در فیلم‌های چون 28 لباس، حقیقت زشت و قاتلین به شهرت دست یافت.

در 24 نوامبر 1978 در شهر واشنگتن در کشور امریکا به دنیا آمد. مادرش نانسی و پدرش پل نام دارند و کاترین آلمانی ایرلندی تبار است. وی جوان ترین فرد خانواده است و دارای سه خواهر و برادر است. خانواده وی ابتدا در ویرجینیا و سپس در دنور زندگی میکردند و بعد از ان به کانتیکت رفتند. جایی که کاترین اکثر دوران کودکی خود را در آنجا سپری کرد.
بیوگرافی و عکس های کاترین هایگل بازیگر آمریکایی
در سال 1986، براد بزرگ تر کاترین بر اثر جراحات یک تصادف درگذشت و خانواده‌اش تصمیم گرفتند تا اعضای وی را اهدا کنند. هیگل نیز اکنون یکی از حامیان اهدای عضو میباشد.

کاترین از زمان کودکی، حرفه خود را به عنوان یک مدل شروع کرد و سپس به بازیگری روی آورد. اولین فیلمی که وی در آن بازی کرد، فیلم That Night بود. از فیلم‌های مهم هیگل می‌توان به نقش آفرینیش در نقش ایزابل و در سریال تلویزیونی Roswell اشاره کرد و بعد از آن نیز در فیلم My Father the Hero به ایفای نقش پرداخت تا اینکه به جمع بازیگران سریال آناتومی گری پیوست و توانست خود را به جهانیان معرفی کند.

فیلم های کاترین هایگل


ناکد آپ
27 لباس
حقیقت زشت
قاتلین
زندگی آن طور که می شناسیمش
کسی برای پول
عروسی بزرگ
advertising