ده حقیقت جالب از زندگی هری استایلز خواننده معروف بریتانیایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/14
ده حقیقت جالب از زندگی هری استایلز خواننده معروف بریتانیاییهری ادوارد استایلز متولد 1 فوریه1994 خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی است و یکی از اعضای گروه وان دایرکشن است.

در این مطلب قصد داریم حقایق جالبی از زندگی هری استایلز را بیان نماییم:


1. پدر و مادر هری زمانی که کودک بوده از هم جدا شده اند. اما با این وجود او رابطه ی خوبی با پدر و مادرش دارد. البته او به شدت به مادرش علاقه مند است و از مادرش حمایت و مراقبت می کند.
2. هری وقتی مادرش دوباره ازدواج کرد خودش ساقدوش شد.
3. در مصاحبه ای که در سال 2013 انجام شد او گفته است که دوست دارد با زنانی قرار ملاقات بگذارد که سر وقت می رسند و دیر به محل قرار نیایند در غیر این صورت قرار کنسل می شود.
4. هری استایلز قبل از اینکه خواننده معروف شود به شغل نانوایی مشغول بوده است.
5. درآمد هری استایلز از آلبوم جدیدش حدود 50 میلیون دلار برآورد شده است.
6. هری استایلز حدود 67 تتو روی بدنش دارد.
ده حقیقت جالب از زندگی هری استایلز خواننده معروف بریتانیایی
7. هری استایلز در فیلم دانکرک که در سال 2017 اکران شده بازی کرده است. کریستوفر نولان کارگردان فیلم در این مورد گفته دلیل این انتخاب این است که هری ستاره ای است که برای ای نقش می خواسته است.
8. رنگ مورد علاقه هری نارنجی است.
9. هری عاشق حیوانات است اما به شدت از مار می ترسد.
10. هری در یک مصاحبه عنوان کرده که او اسم خودش را آنلاین جستجو نمی کند تا بفهمد که مردم در موردش چه نظری دارند. در واقع او حساب توییتر خود را نیز خیلی کم چک می کند چون معتقد است که اگر کامنت ها و نظرات مردم را بخواند ممکن است از اهداف خود دور شود. البته او قطعا به طرفدارانش اهمیت می دهد اما یاد گرفته که چگونه زمان خاص خودش را داشته باشد و این یک رفتار شایسته و متعادل در مقابله با مشهور بودن است.
advertising