بیوگرافی و عکس های جدید متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/08
بیوگرافی و عکس های جدید متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیونمتین ستوده بازیگر زیبا و جذاب ایرانی سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 می باشد. او دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است. نام کامل او متین السادات ستوده است. این بازیگر ایرانی اصالتا خرم آبادی است و اقوامش در لرستان زندگی می کنند.
پدر متین سیدحسن ستوده در محله پشت بازار خرم‌ آباد است و کارمند صدا و سیما می باشد؛ مادر او نیز بازنشسته فرهنگی است. او معلم کودکان دبستانی بوده است. او فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد.
او زمانی که کودک بود به کمک پدرش وارد عرصه بازیگری شد پدرش مدیر تفیلمبرداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌ هایش در زمینه کودک و نوجوان بود.
بیوگرافی و عکس های جدید متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون

شروع فعالیت متین ستوده


متین ستوده برای اولین باردر سریال بازنشستگی در سال 1371 بازی کرد. او در این سریال حدود 7 سال داشت و نقش نوه مرحوم هادی اسلامی را بازی کرد. او در سریال این خانه دور است نیز حضور داشت و در نقش نوه مرحوم حمیده خیر آبادی به ایفای نقش پرداخت. او بعد از این سریال ها برای مدتی از بازیگری دور شد چون پدرش به خاطر تحصیل متین مایل به ادامه بازیگری وی نبود.
ستوده پس از اتمام تحصیلاتش در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت نمود و فعالیت حرفه‌ ای خود را با حضور در همین کلاس‌های بازیگری شروع کرد او با بازی در سریال های یادآوری و لیسانسه ها به اوج شهرت خود رسید.
متین ستوده مانند خیلی از هنرپیشه های دیگر در اینستاگرام و فضای مجازی فعالیت دارد.

ازدواج و همسر متین ستوده


متین ستوده مجرد است و ازدواج نکرده است. اما در زندگی خود درگیر یک موضوع عاطفی شده است. او در جایی این چنین گفته است: یک نفر مرا صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم، پذیرفته نشدم، چون جایم پر شده بود، من دیر برگشته بودم.

حقایقی از زندگی شخصی متین ستوده


او بهترین دوست خود را آزاده نامداری می داند و معتقد است او در زندگی بدشناسی آورده است.
از نظر متین ستوده گلشیفته فراهانی یک نابغه است چون استاد پیانو است و به چند زبان زنده دنیا مسلط می باشد.
او می گوید که از بازیگری یاد گرفته که مغرور نباشد.
با وجود دوری از زادگاه پدری‌ اش حدود 80 درصد به لهجه لری خرم‌ آبادی تسلط دارد.
از نظر خودش او بیش تر احساساتی عمل می کند تا این که منطقی پیش برود.
بچه ها را خیلی دوست دارد چون معتقد است که آن ها فرشته هایی هستند که مهربانی و راستی در بند بند وجودشان خلاصه شده است.
او عاشق حیوانات است و به گل و طبیعت علاقه دارد.

متین ستوده و برادرش مانی



فیلم شناسی متین ستوده


او در مجموعه های تلویزیونی سه دونگ سه دونگ- این خانه دور است – عملیات 125 – زمانه – یادآوری – میکاییل – - لیسانسه ها – در قصه ها زندگی می کنند - فاخته وغیرعلنی بازی کرده است. هم چنین در فیلم های سینمایی زرد - نرگس مست و خانه دیگری به ایفای نقش پرداخته است.
متین ستوده قرار است در فصل سوم لیسانسه ها نیز به کارگردانی سروش صحت حضور داشته باشد.
advertising