واکنش مهراب قاسم خانی به قانون جدید کوه نوردی زنان در خراسان

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/23
واکنش مهراب قاسم خانی به قانون جدید کوه نوردی زنان در خراسانمهراب قاسم‌خانی در 16 آذرماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. او طراح دکور و نویسنده می‌باشد. او در فضای مجازی خیلی فعال است و پست های جنجالی او همیشه مورد توجه کاربران قرار می گیرد. باید این گونه گفت که او نسبت به هیچ اتفاقی در ایران ساکت نمی ماند. اخیرا قانونی تصویب شد که زنان خراسانی بدون اجازه پدر یا همسر نمی توانند به کوه نوردی بروند. این خبر واکنش های مختلفی داشت. قاسم خانی نیز سکوت نکرد و پست زیر را در صفحه خود منتشر کرد:
یعنی چی؟ بابا دیگه گندش رو در آوردین. یعنی هیشکی نمیخواد هیچی بگه؟ آخه مگه میشه این همه تبعیض؟ یعنی زنای ما ها که خراسان نیستیم می تونن بدون اجازه ما برن کوه؟ مگه ما مردای غیر خراسانی مرد نیستیم؟ کوه اگه بده، واسه زن همه بده. والله ما هم خسته شدیم از بس تحقیر شدیم و خجالت کشیدیم از کوه رفتن زنامون. یکی هم به فریاد ما برسه. نمیشه که هر چی خوبه مال اونا باشه.
پ.ن اول: اصلاً به نظر من باید دور همه کوه های کشور رو پارچه بکشن، چون یه جور وقاحتی در استوار بودنشون هست که تحریک آمیزه.
پ.ن دوم: همچنین باید با مغازه هایی که لوازم کوه نوردی میفروشن هم به دلیل عرضه ابزار لهو و لعب به شدت برخورد بشه که مجبور نشیم هر بار که جلوی ویترینشون رد میشیم، آب بشیم از خجالت و چشم زنانمون رو بگیریم.
پ.ن سوم: من که شخصاً نسبت به تپه هم حس خیلی خوبی ندارم...
advertising